• Vraag: Hoe maak je een quiz succesvol?


    http://michellemontanawest.wordpress.com

    ik weet het eigenlijk niet, volgens mij gaat dat vanzelf, gewoon hmm in de spotlight zetten ofzo,.. Vriendenmaken hier, uhmm ik zal het niet weten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb eigenlijk geen idee :P Ik laat gewoon mijn quiz erop staan en het is de eerste keer datie al 100 x gemaakt is xD


    What you see, is what you get.

    Sportlight zetten, rollen geven, topic maken en daarna wachten totdat mensen het eindelijk gaan maken :)


    What's wrong whit loving someone?

    Als ik dat wist, had ik het allang uitgeprobeerd! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Misschien is het handig om een pakkend verhaallijn te hebben ^^

    ik weet het ook nie, je moet gewoon mensen hebben die je quiz willen maken en hem mooi vinden


    For once I want to be the car crash.

    Door mij erin te laten spelen ^^ [/ego] (A)


    Crack a bottle

    ik zou het niet weten , mijne worden echt weinig gemaakt .

    moet je eens navragen aan mensen met succesvolle series.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Misschien is het handig om een pakkend verhaallijn te hebben ^^

    Dat is niet helemaal waar. Ookal heb je nog zo'n apart verhaal wat nog niet bestaat. En je opent topics en alles. Die Quiz kan nog steeds amper gemaakt worden.


    Music is the new sex

    een orgineel onderwerp, goede vragen en een leuke titel.

    (...)
    Dat is niet helemaal waar. Ookal heb je nog zo'n apart verhaal wat nog niet bestaat. En je opent topics en alles. Die Quiz kan nog steeds amper gemaakt worden.
    Maar als jij een quiz maakt over iets wat niet pakt verlies je langzamerhand lezers ^^

    ik heb geeen idee... ¬¬
    die van mij worden ook niet echt nja geweldig gemaakt.. eig gwn bijna niet..
    mjaa als ik het eens wist..


    A Noble was Born in Chaos

    Mazzel hebben ?


    Bored.

    (...)Maar als jij een quiz maakt over iets wat niet pakt verlies je langzamerhand lezers ^^

    Ja,dat is waar. Maar als je gewoon een super goed verhaal hebt,en mensen willen dat gewoon niet lezen,dan maakt het niet uit of het nog zo origineel is


    Music is the new sex

    Ik zou denken..
    Maak jezelf een beetje bekend op het Forum, doe iets met rollen, en kom in ieder geval met iets origineels. Geef altijd korte, ietwat vage stukjes van je quiz, zodat mensen nieuwsgierig worden, en hem willen maken n_n En kom snel met nieuwe delen.
    Nu weet ik niet of dit allemaal wel echt goed helpt, mijne worden namelijk ook niet zoveel gemaakt >.<


    all I want for christmas is a girlfriend