• Jordyx3 zei op 19 okt 2008 - 12:17:
    Hey,



    Misschien vindt je reclame wel heel belachelijk enzo maare ik vind de quiz van jolientjuh echt supr misschien wil jij hem ook eens proberen ?



    http://www.quizlet.nl/quiz/234085/true-colors-001/



    Er zijn nog maar 3 delen, maar toch vind ik hem goed !



    Thanks

    dat stond er in mijn gastenboek.
    Moet ik dit melden?
    Of laten?
    Het is een NIEUW lid, vanochtend aangemeld, dus misschien kan er een berichtje verzonden worden met regels. Ik vind het wel een beetje lullg als hij nu een waarschuwing krijgt, of een tijdelijke ben-het-woord-even-kwijt.
    Wat vinden jullie?

    Tijdelijke Ban?? als hij neiuw is dan zou hij dat niet krijgen denk ik, hij moet het ook nog eens weten, hij weet het mss neit dat het mag x'D
    ik zou het zo laten maar als hij het weer doet dan zeg ej gwn dat dat niet mag en dan ize je wel!


    *He's the one.

    Niet melden. Zeg haar gewoon dat ze geen reclame mag maken, dat dat verboden is. Het zou nogal unfair zijn voor haar dat ze al meteen een waarschuwing krijgt..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik denk dat je het m het beste even kan vertellen enzo. :3

    hmm als ze het niet weet kan je het gewoon tege der zeggen

    en als ze het dan nog een keer doet wel melden

    beetje zielig misschien om meteen te straffen


    <3

    Jolientjuh heeft die user waarschijnlijk gevraagd of die reclame wil maken voor haar serie.

    Het is wel een nieuw lid, maar reclame is verboden. De eerste 'reclame straf' is alleen een waarschuwing. Dus altijd melden. Nieuw of niet.

    Tijdelijke Ban?? als hij neiuw is dan zou hij dat niet krijgen denk ik, hij moet het ook nog eens weten, hij weet het mss neit dat het mag x'D
    ik zou het zo laten maar als hij het weer doet dan zeg ej gwn dat dat niet mag en dan ize je wel!

    ja thnx thnx dat woord bedoelde ik.

    okee

    Denk wel dat je het even aan hem moet vertellen, dat hij het weet! ;)


    You'll never dream alone. <3

    -slotje- Hier is iets aan gedaan.