• Hier mag je lekker scammen als je meedoet aan de rpg That One Second.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dat is echt leuk. K ben echt gewoon saai Nederlands. Ik wou altijd al Jade heette, maar ik ben gedoemd om voor altijd Céline te heten. Bij mij zijn vaak mijn personages met mijn eigenschappen. Niet helemaal, maar bijvoorbeeld bij dit personage die is gepest net als ik. Ik kan melden super goed inleven. Al ik heb geen anorexia gehad ofzoiets (:


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ach, wees blij dat je één naam hebt en er geen zeven zoals ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase schreef:
    (...)

    Ik ben half Nederlands en half Amerikaans. Vanaf mijn geboorte tot mijn achtste heb ik in East Harlem, in New York gewoond. Toen ben ik hierheen verhuisd. Moeder is Nederlands, vader Amerikaans en thuis praten we alleen maar Engels.


    Super gaaf! Zodra ik achttien ben, wil ik graag een jaartje naar Amerika gaan. c:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 15:59 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Ik zou zo graag een tweede naam willen. Het lijkt me juist super. Ik wil samen met mijn beste vriendin n nichtje samen in Engeland of Amerika gaan studeren aangezien ik Engels een betere taal vind dan Nederlands. Ik zou het de hele dag kunnen praten en lees dan ook veel op Wattpad in het Engels. Ik schrijf nu ook alleen maar in het Engels mijn eigen verhalen en Fanfics (:


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Pfff, ik ben bezig voor moeder dag, al weet ik nog niet wat ik ga doen, iemand ideetjes? (:


    The artist is the kid that survived.

    Ik ga ontbijt maken op bed met wentelteefjes en verse aardbeien. Nog een leuk kado erbij voor haar. Een ontbijt op bed waarderen ze altijd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik heet Linde, het is echt niet leuk ofzo om je naam te moeten delen met een boom :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    AppleBottom schreef:
    Pfff, ik ben bezig voor moeder dag, al weet ik nog niet wat ik ga doen, iemand ideetjes? (:


    Knip een hart uit papier en schrijf erop: Daarom ben jij de leukste/ liefste (of wat je er ook wil zetten) moeder:, en daarna waarom ze dat is. Vraag aan je (als je die hebt) broertje of zusje of die ook een rede willen opschrijven en je vader ook =)


    Spoiler alert: you will save yourself

    XxPeetaxX schreef:
    (...)

    Knip een hart uit papier en schrijf erop: Daarom ben jij de leukste/ liefste (of wat je er ook wil zetten) moeder:, en daarna waarom ze dat is. Vraag aan je (als je die hebt) broertje of zusje of die ook een rede willen opschrijven en je vader ook =)


    Klinkt leuk en, ik doe samen met mijn broertjes altijd een ontbijt op bed maar men moeder word de laatste tijd rond vijven wakker dus dat is geen optie, sigh


    The artist is the kid that survived.

    Oeh... Dan ben ik nog aan het slapen hoor :D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb laatst voor mijn moeders verjaardag een Swarovski armband gekocht, en ze heeft ook nog een ketting gezien die ik dus ook gekocht heb maar dit keer voor moederdag. Ik durf te wedden dat ze daar al heel gelukkig mee is.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Laatste keer dat ik iets voor mijn moeder had gekocht, had mijn vader hetzelfde voor haar gekocht.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 17:45 ]


    The artist is the kid that survived.

    Aw, zonde. Bij mij kan dat dus niet gebeuren, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb samen met mijn broer en zusje iets voor mijn moeder gekocht, nou ja, mijn zusje heeft het uitgezocht enzo en ik en mijn broer hebben meebetaalt xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha, geweldig, pff wat een werk.


    The artist is the kid that survived.