• Ik ben iets van zeven maanden of zo nauwelijks online geweest, en het is dat ik in een diep dal zit van verveling dat ik weer online kom. Heb ik nog wat zinderend spektakel gemist de afgelopen uren/dagen/weken/maanden? ;)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wel, zoals je ziet ziet Quizlet er nu anders uit. Heel veel heb je niet gemist, maar Quizlet kan op sommige momenten uitvallen. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Wel, zoals je ziet ziet Quizlet er nu anders uit. Heel veel heb je niet gemist, maar Quizlet kan op sommige momenten uitvallen. (:


    Nee, ik heb nog de lay-out meegemaakt, en ik vind de oude nog steeds fijner. Het was ook één van de factoren waarom ik zo lang gestopt ben: de lay-out vond en vind ik vreselijk irritant. En dat uitvallen heb ik gisteravond gemerkt, om razend van te worden. XD


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife