Nee. Tuurlijk kun je contact hebben met mensen via internet. Maar als ik achter de laptop zit, zit ik nogal in mijn eigen wereldje, waardoor ik mijn ouders vaak gewoon niet hoor wanneer ze wat vragen, omdat ik doppen in m'n oren heb. En daar komen dan vaak humeurige reacties uit voort, van mijn ouders én mezelf.
Oneens, real life contacten zijn veel beter
Al hoor je me niet zeggen dat social media slecht is, bijvoorbeeld om contacten te onderhouden met mensen die heel ver weg wonen of inderdaad af en toe nieuwe mensen te ontmoeten.
Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen
Oneens. Sociale mensen zijn dat ook op social media, minder sociale mensen zullen er weinig socialer van worden. Maar, mits goed gebruikt, kan het best helpen sociaal te doen.
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the
Cloelia schreef:
Oneens. Sociale mensen zijn dat ook op social media, minder sociale mensen zullen er weinig socialer van worden. Maar, mits goed gebruikt, kan het best helpen sociaal te doen.
Nee, hoe langer je achter je computer zit, hoe meer je je afsluit van je sociale contacten in real life. Dus veel socialer zal het je niet maken. Ofja, zo denk ik dan. c:
[ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 19:50 ]
Live as if you would die tomorrow, learn as if you were to live forever'