• [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 10:22 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik denk dat iedereen het ondertussen wel weet met al die topics van je. Misschien moet je eens bedenken wat je zelf vind en niet luisteren naar wat anderen vinden.


    Your make-up is terrible

    Mijn tip is gewoon tegen diegene zeggen dat wat hij gezegd heeft, kwetsend is. Negeren lost niets op en misschien denkt hij wel dat je ze niet ontvangt of nog niet gezien hebt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Door te negeren gaat hij weten hoe hij je gekwetst heeft? Ik zou hem gewoon vertellen wat er op je lever ligt. Negeren lost niks op.


    Take me to wonderland

    Dat is alleen een uitstekend idee als je een vriendschap kapot wil maken. Is veel beter om er gewoon over te praten en zo nodig dan even een pauze nemen zodat je alles voor jezelf op een rijtje zet, waarbij je de ander meld dat je dat gaat doen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb het eens gehad met een gewone vriendin van me, maar ik negeerde niet echt haar berichtjes ofzo, gewoon haar in het algemeen.
    Aan de ene kant ben ik er achteraf gezien wel blij om, omdat ik zeker weet dat ze toen wel moet hebben gedacht van 'ohla, ineens ben ik niet meer goed genoeg voor haar' en dat was exact hoe zij me ook had laten voelen dus dat vond ik wel gepast.
    Achteraf gezien is het natuurlijk ook wel zo dat ik wordt bekeken als een iets minder goede vriendin dan voorheen.
    niet altijd evenhandig, maar waarschijnlijk -ook in jou geval- wel beter, omdat mensen mogen weten dat je niet van plan bent achter ze te lopen.


    effort never betrays you

    Ja, dat heb ik helaas ook gedaan. Alleen raad ik je negeren niet aan. Het lost helemaal niks op. Ik heb mijn vriendin ooit een avond genegeerd, langer hield ik het niet vol. Ze snapte echt niet waarom ik gekwetst was en ze zag bepaalde dingen totaal anders als ik. Ze bleef de hele avond zich zelf verontschuldigen en vragen waarom ik niet reageerde. Ik was echt gekwetst en ik wou niet dat het met een 'sorry' alles opeens helemaal oké was. Later in de avond hebben we gewoon even samen gepraat. Dus ik zou hem nieg negeren maar gewoon met hem gaan praten.


    I still think of the guitar bible.

    Praten en het zelf oplossen is te mainstream. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik doe dat eigenlijk altijd als ik ruzie heb... ik ben volledig disfunctioneel als ik ruzie met iemand heb. Ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan, ik durf geen actie te ondernemen en het allerergste: als het er uiteindelijk op aan komt dat ik diegene weer spreek neem ik vaak de schuld op me, al denk ik er helemaal niet zo over. Echt verschrikkelijk, bah. Maar wat ik nog veel veel erger vind: vaak als ik er na een tijdje achter kom dat ík juist de schuldige ben, dan durf ik al helemaal diegene niet aan te spreken. Dan voel ik me namelijk zo ontzettend schuldig dat ik mezelf wijsmaak dat ik maar beter helemaal niet meer in het leven van diegene moet voorkomen, zodat diegene misschien nog een leuk leven kan hebben. Ja... Ik heb gelukkig niet zo vaak ruzie.


    Life is hard and then we die

    Nee niet echt, ik vertel altijd dat ik gekwetst ben of ik doe kortaf, maar echt negeren is niet echt een goed idee.
    Gewoon erover praten en duidelijk aangeven dat je bent gekwetst, want misschien heeft die persoon geen eens door dat hij je gekwetst heeft. Dat komt soms ook nog wel eens voor, want het hoeft niet altijd met opzet te zijn.
    Blijf eerlijk en wees duidelijk, zo kom je het verst ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zoals zo'n beetje iedereen hierboven zegt; je moet het gewoon vertellen aan die persoon. Dan weet die persoon in ieder geval wat er aan de hand is, in plaats van dat hij moet raden. Dat werkt namelijk nooit zo goed, weet je.


    We need a bigger boat.

    Negeren is een van de meest moeilijke maar ook effectieve manieren om iemand te laten merken dat hij/zij iets gedaan heeft wat jou niet aansprak, het verschilt erg hoe iemand hier op reageert.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Mêhh, met mijn broer. Heb hem drie weken genegeerd.

    En ja, gewoon praten. Helpt altijd, niet waar?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Erover praten met hem is volgens mij veel makkelijker en effectiever.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Pff, ik weet het ook niet. Hij negeerde mij ook en nu is er geen contact meer tussen ons.. :')
    Praat met hem.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 10:43 ]


    •*• Lululu •*•

    Cas schreef:
    Ik denk dat iedereen het ondertussen wel weet met al die topics van je. Misschien moet je eens bedenken wat je zelf vind en niet luisteren naar wat anderen vinden.

    Dit^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor