• Hallo iedereen :)

    Ik ga naar het concert in Berlijn omdat in Nederland de tickets uitverkocht waren. ( heb mijn ouders zo ver gekregen om er een korte vakantie van te maken)
    Nu ben ik erg nieuwsgierig wie er ook naar Berlijn gaan, in welk vak (rij en stoelen) je dan zit en wat jullie aantrekken. Iemand van plan om oranje aan te trekken?

    Laat het weten bij dit forum :)

    groetjes

    Carlijn AKA carlinnoss4

    Titel mag niet volledig in hoofdletters. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Titel mag niet volledig in hoofdletters. ^^


    + Ik niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Volgende keer melden ipv het hier zo nutteloos te zeggen dat de titel niet in hoofdletters mag, alsjeblieft.
    Ik heb de titel aangepast. (:


    Let the Night embrace you

    Kon ik maar naar Berlijn.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Sagitta schreef:
    Volgende keer melden ipv het hier zo nutteloos te zeggen dat de titel niet in hoofdletters mag, alsjeblieft.
    Ik heb de titel aangepast. (:


    Ik heb volgens mij toch echt één moderator een berichtje gestuurd zoals ik normaal ook zou doen. :')
    Hoe dan ook, ik ga niet naar het concert. ^^

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 0:35 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niet naar Berlijn, ik ga vandaag :3
    In ieder geval, veel plezierrrr.


    We need a bigger boat.

    Nope niet naar Berlijk, maar ga wel vandaag in Amsterdam (H)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Wij gaan!
    We gaan morgenochtend al..
    We zitten in vak 204 rij 13 stoel 7&8. Jij? Wat we aantrekken weten we nog niet, maar volgens mij wordt het inderdaad oranje x'D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Waarom zou je helemaal naar Berlijn gaan om One Direction te zien xD Lekker duur...
    Ik heb ook best artiesten waar ik fan van ben, maar ik wacht liever tot ze naar Nederland komen, dan dat ik helemaal naar het buitenland moet om ze te zien, tenzij ik daar op vakantie ben natuurlijk, maar voor één concert... Nee...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga niet naar Berlijn; ben wel in Amsterdam geweest. Het was zeker weten meeeeeeeeeeer dan de moeite waard! Ik hoop dat je net zoveel lol hebt als ik had, en ik hoop op foto's en filmpjes van dat concert wat oranje mensen te zien >;D


    We need a bigger boat.

    xPOMPOMS schreef:
    Ik ga niet naar Berlijn; ben wel in Amsterdam geweest. Het was zeker weten meeeeeeeeeeer dan de moeite waard! Ik hoop dat je net zoveel lol hebt als ik had, en ik hoop op foto's en filmpjes van dat concert wat oranje mensen te zien >;D


    Hahah denk niet dat je ons ziet, want we zitten nou niet bepaald helemaal vooran.
    En @nerveus, laat ik nou net met mijn ouders sowieso naar Berlijn gaan, dan kan mijn vriendin ook wel mee. En daarbij als het al uitverkocht is in Nederland en je wil ze graag zien.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    LittleBirdie schreef:
    Wij gaan!
    We gaan morgenochtend al..
    We zitten in vak 204 rij 13 stoel 7&8. Jij? Wat we aantrekken weten we nog niet, maar volgens mij wordt het inderdaad oranje x'D


    Ik ga ook met m'n ouders en wij rijden ook morgenochtend weg :) ik zit samen met mn moeder in vak 403 rij 8 stoel 13 & 14. Ik neem de nederlandse vlag mee haha :)

    Ik denk dat ik je wel heb gezien... Of nee dat waren volgens mij Nederlanders in vak naast jullie 402.. Tenminste, weet ik niet x'D
    Het was wel echt fucking vet! Alleen ze hebben m'n Niall-pop in de prullenbak gegooid! Gelukkig heb ik hem er uit gevist en die mensjes er van kunnen overtuigen dat ik hem wel wilde afgeven om later op te halen. Echt wat een lsdasj0r9aofjdlj mensen waren dat!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Stom gezeur om spullen die niet mee mochten. M'n vlag mocht ook niet mee kon em later ophalen. En wat duurde de rij voor de ingang lang. Maar het was t waard t was zo gaaf :)

    Ik niet, maar jij veel plezier!