Folklore schreef:
Bij The Vampire Diaries heb ik daar inderdaad ook last van. Yes, in de zomervakantie alle tijd voor series en boeken. (: Ik heb het ook veel te druk met school, maar ben sinds nog maar een weekje begonnen met GOT en ben nu al bij. Uitstel gedrag. (no_chears)
Haha, voorlopig blijft Cersei vast nog wel leven. c;
Haha, bij wie van The Vampire Diaries heb je dat?
En ik heb 11 juni me laatste toets van dit schooljaar, daarna ga ik dan ook echt achterover hangen en beginnen aan alle series. Ben 5 juli echt klaar. Heb Pretty Little Liars in huis, ik ga verder met Once Upon A Time en dus verder met Game of Thrones [GoT is van alles wat ik volg toch echt wel het leukste]
Maar die laatste toets is echt veel en als ik het leren ga uitstellen... Ik ga dat nooit meer redden om dat allemaal in mijn hoofd te krijgen, vandaar. Ik heb dit jaar nog geen onvoldoendes gehaald en ik wil dus echt niet me eerste voldoende halen aan het einde van het schooljaar want dan ga ik met een rotgevoel die zomervakantie in.
Ja, ik denk ook wel dat Cersei voorlopig nog wel even blijft leven. Lijkt mij wel althans. Ze is echt mijn favoriete personage, van wat ik tot nu toe gezien heb.
Chaos is a ladder.