• hoii,
    gaan er nog mensen naar All time low 5 juli in Tilburg?
    Ik heb er echt heel veel zin in het wordt mijn eerste concert.
    Xx.

    Oh gods, dat wist ik helemaal niet! Ik ga gelijk vragen of ik mag...

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 22:04 ]


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Nope. Maar ik dacht dat ze naar rock werchter gingen op donderdag?
    Hoe dan ook, ik ga niet. D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik wil wel. Alleen niemand van mijn vrienden zijn fan van hun dus ik heb niet om mee er naar toe te gaan en ik ga niet alleen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Ik wil wel. Alleen niemand van mijn vrienden zijn fan van hun dus ik heb niet om mee er naar toe te gaan en ik ga niet alleen.


    Het is altijd zo stom als niemand met je mee wilt naar een concert of zoiets.


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Ik ga op 4 juli =D, dan komen ze naar België, heb ze vorig jaar ook al live gezien, en ze waren echt zalig, dus heb er helemaal zin in =D

    ImAwesome schreef:
    Ik wil wel. Alleen niemand van mijn vrienden zijn fan van hun dus ik heb niet om mee er naar toe te gaan en ik ga niet alleen.


    Dat heb ik ook. Maar ik wil er wel echt naar toe. Dus ik denk er toch serieus over na om toch alleen te gaan..


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook. Maar ik wil er wel echt naar toe. Dus ik denk er toch serieus over na om toch alleen te gaan..

    Woah, plotselinge bump.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    IK IK IK IK. Ik ga(:
    Maar ik heb geweldige vriendinnen, die hebben afgezegd. Dus nu gaat mijn moeder mee, omdat ik niet alleen mag. Hopelijk overleeft ze het, haha!


    Food.

    ImAwesome schreef:
    Ik wil wel. Alleen niemand van mijn vrienden zijn fan van hun dus ik heb niet om mee er naar toe te gaan en ik ga niet alleen.
    Same!

    -> Hier is al een topic over. Slotje


    I am an idiot, I move.