• -ik ga geen moeite doen om het te fotografen etc, dus bij deze alleen de tekst-

    A; Fucking chille LSD gehad die ik en meneer E. zich zeker nog lang zullen heugen, goeienacht!

    B; pak jij drugs met een leraar? Lsd..
    A; Haha, dat staat voor laatste schooldag, B.


    Ja, maar dan de reactie in het dialect en anoniem, maar ik lag echt dubbel. :')
    Nog iemand ooit zo'n FBupdate gezien?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het niet geweldig eerlijk gezegd :Y)

    Op onze school liepen ze er allemaal zo bij;


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik snap het niet helemaal. Ik heb nog nooit echt een rare update gezien, maar ik zit dan echt pas een maand op FB ;3
    Ah, ik snap hem al.

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 17:49 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik snap het niet helemaal. Ik heb nog nooit echt een rare update gezien, maar ik zit dan echt pas een maand op FB ;3
    Ah, ik snap hem al.


    LSD staat voor laatste schooldag, die vandaag was. Maar lsd is ook een drug, dus die jongen dacht dat de eerste aan de drugs was met een leraar. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    LSD staat voor laatste schooldag, die vandaag was. Maar lsd is ook een drug, dus die jongen dacht dat de eerste aan de drugs was met een leraar. ^^

    Ik ben er net achter gekomen. (:
    Bij mij moeten de laatste jaars nog twee weken ofzo naar school.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    I thought it was quite funny :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lol, wie bedenkt het dan ook om het LSD te noemen? Bij ons heet het kolderdag, dunno why.


    i put the fun in funeral

    Mm, ik vind het eerlijk gezegd niet zo grappig.


    Bad decisions make good stories.

    Licet schreef:
    Ik vind het niet geweldig eerlijk gezegd :Y)

    Op onze school liepen ze er allemaal zo bij;



    Seriously? Wat saai :x
    Bij mij op school komen alle examenleerlingen verkleed in het thema van dat jaar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyssum schreef:
    (...)

    Seriously? Wat saai :x
    Bij mij op school komen alle examenleerlingen verkleed in het thema van dat jaar.


    Héhe niet te snel oordelen - dat was zeker niet de hele examenstunt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Als ik het over LSD heb schrikt mijn vader ook altijd even. Ieder jaar opnieuw. Je zou toch zeggen dat hij het na vijf jaar wel een keertje onthoudt. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alyssum schreef:
    (...)

    Seriously? Wat saai :x
    Bij mij op school komen alle examenleerlingen verkleed in het thema van dat jaar en vernielen ze alles waardoor het volgend jaar is afgeschaft en het verpest hebben voor alle andere klassen.


    i put the fun in funeral

    Bij ons heet het om die reden LLD (Laatste Les Dag).

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 18:16 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Alyssum schreef:
    (...)

    Seriously? Wat saai :x
    Bij mij op school komen alle examenleerlingen verkleed in het thema van dat jaar.

    That happened at our school. I mean that they spoil it for the rest, throwing eggs and flour and stuff.

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 18:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons heet het kolderdag, was vandaag. Weet ook niet waarom eigenlijk. Maar ik heb heerlijk mensen nat geschoten met een waterpistool dus ik heb het vandaag goed naar mijn zin gehad. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wij hadden afgelopen nacht stuntnacht. Voor twintig euro non stop bier, wijn of frisdrank drinken. En dat tot vier uur *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf