• Hi everyone,

    Ik wil graag een nieuwe story beginnen! Het gaat over het leven van een eeneiige drieling. Het is een Twilight Wolfpack verhaal en het zijn dus eigenlijk drie verhalen in één. (Omdat elk van de drie meisjes een ander verhaal heeft waar ik over schrijf)
    Ik kan geen leuke (of uberhaupt geen) foto van een eeneiige drieling die bestaat uit meisjes van rond de leeftijd van 18 jaar. Ik heb wel foto's van een drieling rond de leeftijd van 4 jaar en ik heb ervoor gekozen om de drieling eruit te laten zien, als ze ouder zijn, als Miranda Kerr.
    Nu is mijn vraag: Wie wil/kan deze foto's móói samenvoegen voor mij??? (pruillipje)
    Ik zou zelf niet weten hoe ik dit zou moeten doen, ik snap niks van technologie!!!

    Het gaat dus om deze foto's van toen ze jong waren:






    En dan hiervan het meisje aan de rechterkant


    En voor de oudere drieling:







    Voor de oudere versie mogen het ook andere foto's zijn van Miranda Kerr, maar het leek me zo wel makkelijk omdat het hetzelfde thema is.
    Wat ik wel wil hebben is dat het lijkt op één foto! Met dezelfde achtergrond en dat het lijkt of ze naast elkaar staan enzo. En niet dat er gewoon wat van de foto;s is afgeknipt en dat ze naast elkaar zijn geplakt. Dat kan ik ook nog wel!

    En als bedankje:
    Ik zou je dan graag credits willen geven, maar ik kan die niet kopen, vraag me niet waarom _O_
    Maar ik zou je wel ontzettend veel reclame kunnen geven en er natuurlijk bij vermelden dat jij ze hebt gemaakt.
    En misschien zou je het leuk vinden om een verhaal of dit verhaal met me te schrijven!
    En als jij zelf nog op een idee komt om mij jou te laten bedanken, laat het me weten!!!

    Ik hoop echt heel erg dat iemand voor mij dit wil doen!!!
    Bij voorbaat dank,

    Kusjes,
    Cambell

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Death is a Supriseparty, And you are Invited

    Je had dit misschien beter gevraagd bij Creativiteit. Dit is voor vragen over Quizlet. :')

    EDIT: Zie dat het al verplaatst is. :p

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 20:26 ]


    Take me to wonderland

    Ik kan deze foto's zo niet bewerken maar ik heb even identieke drielingen voor je gezocht.
    1
    2
    3
    4 geen drieling natuurlijk, maar wel een leuke foto
    5
    6
    7 of 8 geen drieling, maar misschien ook een idee^^
    9
    10
    11
    12
    13


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Wil je een aparte voor de oude en jonge drieling of allemaal bij elkaar?
    En heb je verder nog een sfeer/thema/tekst?


    Life is about the journey not the destination