HELEMAAL LEZEN AUB!
DUS:
het gaat over dezelfde jongen van de vorige quiz; C. Ik heb het niet opgegeven, en hij heeft nog altijd veel gekeken enzo... Maar we gaan met school in mei naar Bretagne en ik en mijn vriendinnen hadden voor de lol een verhaal geschreven daarover en ja hij en zijn vrienden kwamen daar in... En wij hadden op Facebook een geheime groep aangemaakt en wij hadden die lovestory daar dan in gezet. En ineens begint H. (vriend van C.) tegen L. (mijn beste vriendin) over dat verhaal en wij kei hard in paniek! En nu heeft die dat tegen iedereen voortvertelt en dan is Bre. daarover begonnen tegen mij... en wij zijn daar dan deze maandag tegen onze klastitularis over begonnen en ze heeft dat gezegd dat we die gewoon moesten laten doen en dat hebben we dan gedaan. En mijn andere beste vriendin kwam daar in met R. maar die kon er gelukkig om lachen. En normaal gaat C. altijd met zijn rug naar mij zitten in de refter en ik dacht vandaag dat hij dat ook ging doen en we kwamen binnen en hij zat met zijn gezicht naar ons! Toen was ik heeeeel blij! Maar dan daarstraks, om 18u ong, stuurde hij op Facebook naar mij: 'Da plan van in Bretagne moogde vergete ze :d' & ik was kei hard aan het stressen omdat ja, ik gedacht had dat hij dat wel al vergeten was en ik antwoord: 'Da is geen plan, da was gwn een verhaal da wy lang gelede verzonne hebbe. Wy wete da da schraal is enzo, wij denke daar nu ook egt anders over ;d' Maar wij moeten op die reis volksdansen enzo en dat gaat dan wel zeer awkward zijn als ik met hem moet. Maar hij is echt de mooiste jongen van bij ons op school en ik ben nog steeds verliefd op hem, maar ik wil hem eigenlijk vergeten maar ik heb dit al 3 keer geprobeerd, 3 keer zonder succes want het probleem is dat ik hem elke dag zie... Hebben jullie raad? Help...
[ bericht aangepast op 20 april 2013 - 15:13 ]