• Hoiiiii op 12 mei is tmh concert in hamburg, ik ben dan jarig en wil er zooooooooooo graag heen!
    Maar van mn ouders mag ik niet alleen heen gaan.. dus ik had de vraag of er iemand is die er ook heen gaat en of we dan samen kunnen reizen!
    Alleen dan mag ik naar het concert en het lijkt me supergezellig om samen met iemand te gaan (lol)
    dus als je wilt, tweet dan naar @iiamplane! xxxxxx

    Ik heb werkelijk geen idee over wat je het nu hebt. (cat)


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik heb werkelijk geen idee over wat je het nu hebt. (cat)

    Maar de kans is toch klein dat je ook naast diegene zit waar je ook mee reist? Dus je zit sowieso tijdens het concert alleen.
    Als ik het goed begrijp.


    Do what people say you can't.

    Hoe ben je aan die tickets gekomen als je niet alleen mag? Als je dat al op voorhand wist, had je beter een vriend gezocht die mee wou gaan, want dan zat je tenminste naast elkaar. Ik weet trouwens niet of je ouders het veel beter gaan vinden dat je met iemand mee gaat reizen die je ontmoet hebt op internet.


    Take me to wonderland

    Ik heb geen tickets, sorry. Als ik die wel had gehad had ik heel graag mee gegaan, ik was alleen te laat... (Nou ja, naar Hamburg niet, toen was ik nog op tijd. Want ik heb het zelfde: Ik mag niet alleen naar Hamburg...)


    Reality's overrated.

    Ja mijn ouders vinden het wel goed wanneer ik op het concert alleen ben, maar niet dat ik in m'n eentje in de trein zit!