Nadat ik in al mijn enthousiasme vier seizoenen van True Blood achter elkaar heb gekeken, dacht ik: hoe awesome zou het zijn als er een film wordt gemaakt over vampiers in een motorgang? :'D
Goed, ik bezit helaas niet over connecties in de filmwereld, dus een film maken gaat 'm niet worden. Wat ik uiteraard wel kan doen, is een verhaal schrijven. Nu zit ik dus met het idee om een story te schrijven over een jonge vampier die niet beschikt over een eindeloos budget of bijzondere talenten. Ze moet noodgedwongen deel uitmaken van een bende die bestaat uit criminele soortgenoten. Terwijl ze de ene na de andere klus verpest, bespioneerd ze in haar vrije tijd een Canadese ex-gevangene waar ze langzaamaan een zwak voor ontwikkelt. Hoe zich dat verder gaat ontpoppen, moet ik nog bedenken. Extreem romantisch wil ik het in ieder geval niet maken. Ik schrijf liever iets bloederigs met veel geweld en echte vampiers die mensen leegzuigen.
Het probleem is dat ik bang ben dat het al snel onorigineel en heel onrealistisch word, aangezien er al honderden verhalen zijn over vampiers. Daardoor weet ik niet of het wel de moeite waard is om dit idee uit te werken. Wat vinden jullie?
If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.