• Heyaa,
    sinds ik een paar jaar geleden met skaten ben gevallen heb ik t niet meer gedaan, maar nu heb ik er ineens weer zin in! En dan wel morgen, wanneer het lekker weer wordt =3 Benieuwd of ik t nog kan x'D

    Vroeg me af of er hier nog meer mensen zijn die wel eens skaten?
    En gaan jullie morgen nog iets doen wat vooral leuk is om te doen bij lekker weer?

    Ik ga morgen waarschijnlijk lame wezen zijn voor de computer...


    Take me to wonderland

    Skaten als in skateboarden? Ik ga morgen heerlijk leren :v Wel buiten, denk ik :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    HIER! Fanatieke skater, ik rij lange afstanden met een groep, rondes van 20-30 kilometer. Vorige zomer heb ik meegedaan aan de Paris Roller, dan skate je met een man of 1.000 een rond van 35/40 kilometer dwars door Parijs.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Samwell schreef:
    Skaten als in skateboarden? Ik ga morgen heerlijk leren :v Wel buiten, denk ik :Y)

    Nee skaten als in van die schoenen met van die wieletjes eraan, net één meer of minder dan bij skeeleren :Y).

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 20:50 ]

    Krull schreef:
    (...)
    Nee skaten als in van die schoenen met van die wieletjes eraan, net één meer of minder dan bij skeeleren :Y).

    Jeez, zit daar ook al verschil in o_o

    Nou, okay. Leuk :Y) Ik ging vroeger altijd te skeeleren, maar nu allang niet meer :'D Beetje slappe enkels.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Samwell schreef:
    (...)
    Jeez, zit daar ook al verschil in o_o

    Nou, okay. Leuk :Y) Ik ging vroeger altijd te skeeleren, maar nu allang niet meer :'D Beetje slappe enkels.


    Uhm het is hetzelfde als schaatsen en noren. Jij had waarschijnlijk gewoon inline skates, skeelers hebben bijvoorbeeld ook geen rem.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Uhm het is hetzelfde als schaatsen en noren. Jij had waarschijnlijk gewoon inline skates, skeelers hebben bijvoorbeeld ook geen rem.

    Heheh, ik heb meer verstand van schaatsen dan van skeelers en de hele reutemeteute. Maar, ja, inline skates dan :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik skate vroeger altijd ontzettend veel, elke dag. Maar nu doe ik dat niet meer, omdat ik nu andere vrienden heb en zij dat niet leuk vinden.
    Morgen wordt een luie dag, ik ga denk ik vooral veel buiten lezen. Daar ben ik echt aan toe (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ga ook morgen lekker leren, heb er nu al zin in....
    Anyway, veel plezier (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ololol, ik ga in de zomer ook wel eens skaten/skeeleren dunno met vriendinnen en ik bak er helemaal niks van (zij ook niet). Het is voor ons een soort variatie op hardlopen. Ik kan alleen niet remmen, dus als ik bijna aangereden word door een auto skate ik de bosjes maar in. Meestal is onze bestemmingsplaats de dichtstbijzijnde supermarkt, waar we iets te snacken kopen (met het gevolg dat we de hele winkel overhoop skaten, je gaat best hard op zo'n gladde vloer >.< ).
    Morgen ga ik buiten leren voor mijn proefwerkweek en proberen ietwat kleur te krijgen, ik word zo ontiegelijk sloom bruin. Als het morgen ook echt lekker weer wordt tenminste, je weet het nooit zeker in dit land.


    i put the fun in funeral

    Krull schreef:
    (...)
    Nee skaten als in van die schoenen met van die wieletjes eraan, net één meer of minder dan bij skeeleren :Y).


    Nice, dat doe ik sinds kort ook weer.


    26 - 02 - '16

    Ik kan voor geen meter skaten, skeeleren, schaatsen, al dat gedoe. :')

    Ik vier morgen mijn verjaardag aangezien ik morgen jarig ben (krul)
    En ik houd van skaten, schaatsen en alles c;


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Veel plezier. c;
    Ik moet leren, dus helaas zal ik vooral binnen zitten met het mooie weer.


    You are beautiful, you are love.

    Wij hebben net een nieuwe buitenwoonkamer dus waarschijnlijk word dat lekker bankhangen met dit weer :D (Wel buiten :P)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.