• Ik had een herkansing aangevraagd, voor een Toets uit -wat ik dacht- Semester 4. Ik ben gister echt tot heel laat opgebleven om alles in mijn hoofd te stampen, wat geen goed doet aan het slaapgebrek dat ik de laatste tijd heb. Vervolgens kom ik daar, zie ik nergens mijn naam op een blaadje staan. Waarom? Er is iets mis met mijn opgegeven Toets, en het is dus semester 3. Heel fijn. Nu zit ik twee lesuren te vroeg op school en lesuren duren bij ons 70 minuten en ik heb ook nog een korte pauze. Dus, wat te doen in 2 uur en twintig minuten in je eentje? Leren wilt ook niet lukken.

    Heerlijk. Jullie al van die vrolijke momentjes vroeg in de morgen?


    Tijd voor koffie.

    Het gaat geweldig! Ik krijg verschillende boze blikken naar me toegeworpen als op reageer op de docent.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik zit hier al een uur te wachten in het ziekenhuis, en het ziet er niet naar uit dat ik ooit nog aan de beurt kom.


    Can't control my second personality

    70 min? Wow, dat is verschrikkelijk lang. :')
    Ik had een luie ochtend. Ben net wakker.


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    70 min? Wow, dat is verschrikkelijk lang. :')
    Ik had een luie ochtend. Ben net wakker.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik heb nu ook tussenuur-__-
    Had er eigenlijk twee maar dit is mijn laatste.
    Maar mijn les uren duren gelukkig maar 45 minuten inplaats van 70.
    70 is echt veel o_o
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Gelukkig zijn er even grote geluksvogels net als ik...

    @RachelGreen, eerst had ik ook 45 minuten les, maar dat vond ik véél en véél te kort. Ik vind het wel prettig, eigenlijk, je krijgt immers niet 70 minuten lang uitleg, maar ook werktijd :Y)


    Tijd voor koffie.

    Ik mocht vanmorgen nog Nederlands maken, omdat ik zo slim was om mn boeken woensdag al mee naar huis te nemen, terwijl ik gister tot een uur of 8 bij mn vader was.... Maar we lekker de eerste 2 uur vrij. Jammergenoeg hebben ze daar nu net vrijdag de eerste 2 uur gym van gemaakt -_-
    Maar 70 minuten is idd echt laaaang! Wij hebben gewoon de standaard 50 minuten. En af en toe een 40-min rooster, wat echt heerlijk is! Elke dag na 2 uur uit.

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 20:15 ]


    Stenenlikker