Hooi, ik vroeg me af of er anime fans waren die de anime Btooom! hebben gezien.
Ik heb namelijk van verschillende kanten wat dingen gehoord en ook gehoord dat deze anime voor al lijkt op Mirai Nikki en op Deadman Wonderland ...
Nu zit het zo dat ik die twee beide heb gekeken en ik Mirai Nikki ge-wel-dig vond, ik vond het niet echt eng of zo maar meer.. mja gewoon awesome. Door de sfeer en wat er gebeurde etc.
But Deadman Wonderland vond ik vreselijk. Van Deadman Wonderland werd ook gezegd dat het op Mirai Nikki leek, maar dat vond ik niet. Sowieso vond ik die anime meer twisted.
(De spoiler dingetjes die je kan aanklikken zijn allemaal over deadman wonderland, btw)
Het blijken alle drie een soort survival-game animes te zijn, maar ik vroeg me af of iemand me Btooom zou aanraden als ik Deadman Wonderland dus niet leuk vind?
En of het dan meer op Mirai Nikki lijkt of Deadman Wonderland.
Wat ik niet leuk vond aan Deadman Wonderland was sowieso de plaats waar het zich afspeelde
Ik heb de openings songs( Mirai Nikki Opening) ( Deadman Wonderland Opening) ( Btooom! opening) ook met elkaar vergeleken maar ik was er nog steeds niet echt uit of het nou een goed idee is of niet o_o
( Btw, misschien wat vaag... maar ik kijk altijd alle animes uit waar ik aan begin, omdat ik vind dat ik het anders eigenlijk niet echt kan judge... plus ergens is dat niet eerlijk toe naar de makers vind ik maar omdat ik hem dan verplicht moet uitkijken ben ik wat voorzichtiger geworden met... aan welke ik dan dus begin )
So als iemand me kan helpen? o_o
Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.