• It's my birthday! C'est mon anniversaire! Es mi cumpleaños! Es ist mein Geburtstag! En voor de mensen zonder talenknobbel:
    Het is mijn verjaardag!
    Vandaag is de eerste dag dat ik als 16-jarige door het leven ga. Nu had ik voor mijn verjaardag allemaal geld gevraagd voor rijlessen, omdat mijn ouders altijd al hebben gezegd dat ik dat van mijn eigen geld moest betalen. Ik had me er allang bij neergelegd en was al druk begonnen met sparen en nu kreeg ik vanochtend een kaart van ze, waar op stond: 'Gefeliciteerd! Van ons krijg je twintig rijlessen, je rijexamen en je theorie-examen!' Ik ben zo ontzettend blij met dit kado dat ik deze smiley ga gebruiken die ik eigenlijk nooit gebruik: (yeah)
    Dus hier is voor iedereen taart (:

From these ashes, I will rise

Gefeliciteerd! =D

I am an idiot, I move.

gefeliciteerd!!

"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

Gefeliciteerd. :Y)

"Well, well. Look who we've got here!"

Echt een top cadeau! Gefeliciteerd!

I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

Gefeliciteeeerd (flower)

So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

gefeliciteerd, happy b-day (flower)(flower)(flower)

Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

Barnabas schreef:
    Gefeliciteerd. :Y)

Birds born in a cage think flying is an illness.

Gefeliciteerd! :Y)

•*• Lululu •*•

GEFELICITEERD
    hjahhaha, een Ram, daar kan ik mee opschieten, ik ken wel heel wat ram

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

En ik ben intussen al bijna 20 en ik heb nog geen rijbewijs. -Mijn ouders zeggen dat ik op mijn zus moet wachten, maar die doet geen flikker-

SLOAN.

(K)(K)(K) 3 smakkerds van mij

Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

Wauw, dat kado is echt goed. Met 20 rijlessen kom je echt heel heel erg ver. Het gemiddelde aantal rijlessen nodig voor een rijbewijs ligt tussen de 35 en 40 stuk. Dus je hebt al de helft :Y)
    Ligt er natuurlijk ook aan hoe snel je dingen oppikt: klik.

En natuurlijk, van harte gefeliciteerd :3 Geniet van je 16de en 17de levensjaar, want vanaf je 18de mag je zoveel dingen gaan betalen dat je ervan moet janken :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    Wauw, dat kado is echt goed. Met 20 rijlessen kom je echt heel heel erg ver. Het gemiddelde aantal rijlessen nodig voor een rijbewijs ligt tussen de 35 en 40 stuk. Dus je hebt al de helft :Y)
    Ligt er natuurlijk ook aan hoe snel je dingen oppikt: klik.

En natuurlijk, van harte gefeliciteerd :3 Geniet van je 16de en 17de levensjaar, want vanaf je 18de mag je zoveel dingen gaan betalen dat je ervan moet janken :Y)

Altijd beter dan dat ik het allemaal zelf moet betalen, want dan was ik namelijk misschien over de 1500 euro kwijt geweest aan 35 tot 40 rijlessen + theorie + examen
    En ik zal zeker genieten van deze zeldzame jaartjes (:

From these ashes, I will rise

Ancore schreef:
    (...)
    Altijd beter dan dat ik het allemaal zelf moet betalen, want dan was ik namelijk misschien over de 1500 euro kwijt geweest aan 35 tot 40 rijlessen + theorie + examen
    En ik zal zeker genieten van deze zeldzame jaartjes (:

Ja ik weet het T_T Ik heb geluk dat ik voor 300 euro, 12 rijlessen, theorie en praktijk examen, heb kunnen scoren via Groupon. Het is ook nog eens een goede rijschool met een heel erg aardige instructeur.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Gefeliciteerd met je verjaardag! :')

Take me to wonderland