• een one direction verhaal dat ik oooit heb gelezen.
    Het ging over een meisje die bevriend was met one direction en met hun op vakantie ging in een hutje in een bos. Er was maar een iemand van one direction die ze niet mocht en dat was harry. Uiteindelijk zou ze met alleen harry nog een week in dat huisje blijven en toen kwam er een ontsnapte tbs'er in dat bos rond te lopen. uiteindelijk werden ze gered en waren ze verliefd.

    Ik weet alleen niet meer welk verhaal dit was en jullie kunnen me vast wel helpen.

    thankyou!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    niemand?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Nope.
    En je hoeft je topic niet te bumpen. Geduld is een schone deugd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat klinkt als I fucking hate you of zo, die nu in de top staat. Maar dan is dat dat ze Niall haat.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Dat klinkt als I fucking hate you of zo, die nu in de top staat. Maar dan is dat dat ze Niall haat.


    ja, maar die lijkt dus heel erg op een Harry story die ik ooit heb gelezen. Ik dacht ook eerst dat dat hem was maar deze was dus met Niall.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ShadowSnape schreef:
    (...)

    ja, maar die lijkt dus heel erg op een Harry story die ik ooit heb gelezen. Ik dacht ook eerst dat dat hem was maar deze was dus met Niall.


    Is het een fanfiction van Quizlet?


    Searching heavens for another earth

    Ik weet welke je bedoelt, maar ik weet de titel niet meer. Ik zal eens gaan zoeken.

    Edit: volgens mij heb ik hem: Klik

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 21:01 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Heette de hoofdpersoon Aria? En was zij eerst ontvoerd en daarna kwam Harry haar zoeken?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Heette de hoofdpersoon Aria? En was zij eerst ontvoerd en daarna kwam Harry haar zoeken?


    Nope, ze was gewoon bevriend met ze.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Is het een fanfiction van Quizlet?


    Jep, dat is een van de dingen die ik wel zeker weet.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Oo okeej, dan weet ik het ook niet (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik lees geen fanfics, dus nee, ik kan het niet weten.


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    Ik lees geen fanfics, dus nee, ik kan het niet weten.


    Can't control my second personality

    Insurgent schreef:
    Ik weet welke je bedoelt, maar ik weet de titel niet meer. Ik zal eens gaan zoeken.

    Edit: volgens mij heb ik hem: Klik


    Jaaaaa, dankje!!!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy