• Nee, ik ben geen racist, maar deze titel is maar al de waar.
    Ik heb volgende week donderdag en de donderdag erna een uitwisseling naar Kempen, Duitsland.

    Omdat ik brugklasser ben, is het maar voor een dagje. De helft van de klas gaat naar Duitsland, en de helft van een klas van een Duitse school kom hierheen. Iedereen kreeg iemand toegewezen, en ik dus ook. We gaan gewoon naar school voor een dagje, en na school moet je iets met "je Duitser" gaan doen. Ik heb alleen geen flauw idee wat ik zou moeten doen. Het liefste moest het iets zijn wat echt Nederlands is, of iets met cultuur of zo, en daarna komt hij/zij bij je eten. Moet ook graag op z'n Hollands, dus geen McDonalds. :')

    Anyhow, ik weet dus niet wat ik met mijn gast moet doen, want we hebben ook geen uren. Een uurtje, misschien twee. Dus, ik dacht, ik vraag Q om hulp, want ik kan er zelf echt niet opkomen. :c
    Een vriendin van me ging cakepops bakken, maar ik kan helaas niet meedoen, want zij gaat in de andere "ploeg" naar Duitsland als ik hier blijf.

    Dus. Halp plz.

    Memoria schreef:
    Maak pannenkoeken? (:


    •*• Lululu •*•

    Boerengolf! (:
    Of ga naar het Zuiderzee museum, daar kun je in die knullige Nederlandse kledendracht de hele dag in een knullig oud Nederlands dorpje rondlopen (cat)


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    Boerengolf! (:
    Of ga naar het Zuiderzee museum, daar kun je in die knullige Nederlandse kledendracht de hele dag in een knullig oud Nederlands dorpje rondlopen (cat)

    Zuiderzee? Ik heb twee, uur vanuit Eindhoven. :')

    Een uurtje of twee uur met een Duitse uitwisselingsstudent? Dat heeft nut.. :'D
    Ga met hem pannenkoeken bakken? Of maak een fietstochtje door het heerlijke Nederlandse landschap..? :')


    ars moriendi

    Cooking with Onkel Adolf. Step one: open the gas.
    Ga met 'm koken. Of probeer bij een boer een tractorritje op 't platteland te fiksen. Das mie lijp.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Cooking with Onkel Adolf. Step one: open the gas.
    Ga met 'm koken. Of probeer bij een boer een tractorritje op 't platteland te fiksen. Das mie lijp.

    Och gut mien tractor 's kapot. Heloas.

    Ik kreeg vandaag een foto van haar te zien met haar hobby's en zo. Ze houdt van schaatsen. Ik kan voor geen meter schaatsen. Haar favoriete eten is lasagne. Ik heb een hekel aan dat spul. Dit gaat nog leuk worden. (krul)

    Ik denk dat je met die 1/2 uurtjes al genoeg hebt aan pannenkoeken bakken. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb geen idee, toen "mijn" Duitser een weekje kwam was het vreselijk.. :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ga koeien melken!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Was ik de enige die dacht aan Jochem Meijer? In zijn laatste show?


    Miep

    Voer dropjes, dat vinden buitenlanders meestal vies, of eet rauwe haring


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    O man o man, ik zou diegene echt opwachten in een Hitler-pak. Het is maar goed dat ik geen Duitse uitwisseling had. :')
    Anyway, ga bowlen/vissen/shoppen/kaas eten/kokkerellen/naar Volendam/Madurodam/Amsterdam/Waddeneilanden/Westerbork ik kon het niet laten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    O man o man, ik zou diegene echt opwachten in een Hitler-pak. Het is maar goed dat ik geen Duitse uitwisseling had. :')

    Waarom in godsnaam? =P


    ars moriendi

    Duitser kennen pannenkoeken wel hoor. (cat) Daar kan je in de winkel gewoon pannenkoekenmix kopen. (cat)


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Waarom in godsnaam? =P

    Nee, natuurlijk niet. Het was maar een sarcastisch grapje. :'D
    Ik denk dat ze dan een hartaanval zou krijgen, oeps.


    "Well, well. Look who we've got here!"