• Catch me if you can
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.
    ~
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf






    Dit is mijn nieuwe OP verhaal. De eerste twee hoofdstukken staan al online en het zou heel leuk zijn als je een kijkje zou willen nemen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah leuk! Ik ga zo meteen kijken! Het lijkt me in ieder geval een leuk verhaal.


    I still think of the guitar bible.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Alayna schreef:
    Ah leuk! Ik ga zo meteen kijken! Het lijkt me in ieder geval een leuk verhaal.


    Dankje! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Licet schreef:



    Toen ik de titel googlede kwam ik er inderdaad achter dat er ook een film was met deze naam, maar ik beloof dat het daar niets mee te maken heeft. Ik heb expres niet eens de samenvatting gelezen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Toen ik de titel googlede kwam ik er inderdaad achter dat er ook een film was met deze naam, maar ik beloof dat het daar niets mee te maken heeft. Ik heb expres niet eens de samenvatting gelezen. :Y)


    Hahaha maak je maar geen zorgen, de film gaat over een 'geldschandaal' die steeds uit handen weet te blijven van de politie. Erg mooie film, een van mijn favoriete ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Trolol, ik dacht ook meteen aan die film met Leo. Ik neem hoe dan ook wel een kijkje:Y).


    The odds are néver in our favor.

    Licet schreef:
    (...)

    Hahaha maak je maar geen zorgen, de film gaat over een 'geldschandaal' die steeds uit handen weet te blijven van de politie. Erg mooie film, een van mijn favoriete ;)


    Knight schreef:
    Trolol, ik dacht ook meteen aan die film met Leo. Ik neem hoe dan ook wel een kijkje:Y).



    Haha, misschien had ik toch een andere titel moeten kiezen. x') En ik zal die film nog wel eens kijken, denk ik. Ik ben nu in ieder geval wel benieuwd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoofdstuk drie en vier. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Even een vraagje, wat is een OP verhaal?
    Maar klinkt leuk! Ik vind jouw schrijfstijl sowieso al leuk, dus ik ga wel een kijkje nemen (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    LunarFlower schreef:
    Even een vraagje, wat is een OP verhaal?
    Maar klinkt leuk! Ik vind jouw schrijfstijl sowieso al leuk, dus ik ga wel een kijkje nemen (:

    OP staat voor Onbekende Personen. Het is dus geen fanfiction. (:
    OT: ik vind het tot nu toe al erg leuk. ^^

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 19:47 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    LunarFlower schreef:
    Even een vraagje, wat is een OP verhaal?
    Maar klinkt leuk! Ik vind jouw schrijfstijl sowieso al leuk, dus ik ga wel een kijkje nemen (:


    Dankje! ^^ En zoals Wiarda al zei staat OP voor onbekende personen. Ik vond het zelf altijd een beetje een vreemde afkorting, maar aangezien bijna iedereen hier het zo noemt, ben ik het toch maar gaan gebruiken. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OOH SNAP. Een OP-fantasy!
    Ik ga kijken. :Y)

    Dragneel schreef:
    OOH SNAP. Een OP-fantasy!
    Ik ga kijken. :Y)


    *geeft koekje*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    *geeft koekje*


    Imagine the broccoli to be a cookie. :Y)

    Ik ga zo lezen, want ik weet dat dit geweldig gaat worden.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."