• Nou ik dacht dat ik misschien een soort leesclubje kon doen op quizlet waarbij we elkaars verhalen lezen enz. maar waar zou ik dat topic moeten plaatsen en is dat überhaupt een goed idee?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Als het echt een praattopic wordt, kan je het bij off-topic plaatsen. ^^
    Let wel op dat je iedereen toelaat en niemand weigert, want groepjes voor maar enkele personen zijn niet toegestaan.


    Let the Night embrace you

    Snap ik, maar het is meer een soort topic voor mensen die mee willen doen... moet dat dan ook daar? En daar zal ik op letten, bedankt voor de waarschuwing


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Als jullie echt alleen over de boeken gaan praten, dan kan je het hier plaatsen. Als je nu al weet dat het een kletstopic gaat worden over van alles en nog wat, dan kun je het beter bij off-topic plaatsen. ^^


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Als jullie echt alleen over de boeken gaan praten, dan kan je het hier plaatsen. Als je nu al weet dat het een kletstopic gaat worden over van alles en nog wat, dan kun je het beter bij off-topic plaatsen. ^^


    Thisss.


    Bad decisions make good stories.

    Ja maar dat word het juist níet, dus waar moet het dán? Ik bedoel dat we elkaars stories lezen en er kritiek op geven dus het meeste zal via reacties op stories gaan, en niet via het topic dus waar moet ik dat dan plaatsen?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Zwaluws schreef:
    Ja maar dat word het juist níet, dus waar moet het dán? Ik bedoel dat we elkaars stories lezen en er kritiek op geven dus het meeste zal via reacties op stories gaan, en niet via het topic dus waar moet ik dat dan plaatsen?

    Bekijk mijn vorige reactie nog eens goed. Er is een klikbaar woord. ^^


    Take me to wonderland

    Maar ik bedoel stories, niet boeken (dus die je zelf op Q schrijft en dan kritiek geven op elkaar...)


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Stories promoten? Aangezien je je stories promoot aan anderen. Als je echt op zeker wilt spelen, dan plaats je het bij Off-topic.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 13:53 ]


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Stories promoten? Aangezien je je stories promoot aan anderen.


    Of story problemen, omdat je elkaar helpt en verbetert.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    @ Svale: Oja natuurlijk! Nou dan doe ik dat, bedankt!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Story problemen of overige promoten, kan nog wel, al zou ik het zelf in off-topic plaatsen. Ik weet zelf ook niet zo goed waar het hoort, maar als je het in off-topic plaatst, zal het niet verkeerd staan, geloof ik. (:


    Let the Night embrace you