Passerby schreef:
Welja ze zaten heel de tijd te zeggen dat ik een n00b was en dat ik echt suckte, maar het was de tweede keer ofzo dat ik het speelde, wat verwachten ze aan het eerste level. Dat ik een pro ben?
Echt hatelijk die smurfaccounts.
Wat ook zo vreselijk is dat mensen zeggen dat ze up gaan en dan gaan ze bot. Halloo ><
Maar ik vind het wel een fijn spel en als ik wat tijd heb deze vakantie zal ik het wel nog eens spelen.
Teemo heb ik ook eens gespeeld doen ik ashe nog niet had gekocht, ging ook wel nog. Die koop ik als volgt en ik ga waarschijnlijk een skin kopen voor Ashe
Het erge is dan, ik ben level 30 door alleen maar customs en co op vs ai te spelen. Als je dán pvp speelt, dan wordt je pas uitgescholden voor noob. De enige manier waarop ik nu pvp kan spelen op mijn niveau, is door een smurfaccount aan te maken. Ik ben dan beter dan de nieuwelingen, wat weer oneerlijk is, maar op lvl 30 is pvp echt niet te doen als je geen ervaring hebt. Ik zou je dus aanraden om wel vaak pvp te spelen, want eens je lvl 30 bent zonder pvp ervaring, is het nog erger. :x
Let the Night embrace you