• Ja, ik heb toestemming van Yoda.

    Aangezien ik nu toch al een tijdje met het idee rondliep, besloot ik om toch eens voor de allereerste keer een tekenwedstrijd te houden.
    Voor deze wedstrijd, ben ik alvast opzoek naar nog 1 jurylid en 15 enthousiaste deelnemers die graag of goed kunnen tekenen.
    Een ronde duurt 7 dagen, zodat je ook tijdens het school genoeg tijd krijgt voor een opdracht.
    Mensen die zonder geldige reden hun opdracht niet inleveren, krijgen 2 waarschuwingen en een dag uitstel, de derde keer zijn ze gediskwalificeerd.
    Diegenen die wél een geldige reden hebben en me dit ook op tijd weten te zeggen, krijgen 2 é 3 dagen uitstel, hangt er vanaf wat de reden is.
    Wat ik van het jurylid verwacht, is dat hij of zij toch wel tekenervaring heeft en dit aan de hand van een zelfgemaakte tekening kan bewijzen.
    Ik kies dus niet het eerste beste jurylid maar zal hierbij erg kritisch zijn, ik doe trouwens ook niet aan vriendjespolitiek.
    Deze wedstrijd gaat van start wanneer ik 15 deelnemers en mijn jurylid heb.


    De regels:

    • Denk goed na voor je jezelf inschrijft, ik wil geen mensen dat meteen stoppen als een opdracht te moeilijk is.
    • De opdrachten worden altijd via PB doorgestuurd naar mij, de wedstrijdhouder.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden worden altijd doorgegeven.
    • Wat er ook gebeurd, je breekt het werk van anderen niet af.
    • Uitstel mag, als je het ten laatste 2 dagen voor de deadline laat weten.
    • Over punten valt niet te onderhandelen dus toon ook respect naar de jury.

    Wie zich niet aan de regels kan houden, krijgt puntenaftrek.



    De jury:
    - Gipsy
    -


    Deelnemers:
    1. Macabre
    2. Licet
    3. Scabbia
    4. Daikazoku
    5. Audacity
    6 WillNotLearn
    7. Ewijn
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.


    De eerste opdracht:

    Aangezien ik eerst wil kijken wat voor vlees ik in de kuip heb, krijgen jullie van mij de opdracht om een tekening naar keuze te maken.
    Je mag kiezen of je erg veel kleur gebruikt of grijswaarden, zelfs of het realistisch of fantasy is.
    Dingen waar ik op let:
    - Originaliteit
    - Compositie
    - Schaduwen
    - Kwaliteit
    - Foutjes
    Dat zijn de vijf dingen waar ik in een tekening naar kijk, maar wees gerust, aangezien het de eerste opdracht is, zal ik wat milder zijn.
    Ook geef ik jullie wat meer tijd aangezien ik morgennacht op vakantie vertrek en pas over 2 weken terug ben.
    De deadline is dus zondag 14 april om 20u00.
    Dus bij deze, erg veel succes iedereen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 19:19 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Audacity schreef:
    (...)

    + Wat mag je allemaal gebruiken? Ook verf, houtskool, wasco, pastel...?

    Je mag alles gebruiken, zolang het maar niets is om te schilderen (:
    Dus geen aquarel, olieverf, acryl en zo van die dingen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Je mag alles gebruiken, zolang het maar niets is om te schilderen (:
    Dus geen aquarel, olieverf, acryl en zo van die dingen.


    Ook geen aquarel potloden? :c


    i put the fun in funeral

    Mag je ook digitaal tekenen?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    Mag je ook digitaal tekenen?

    Nee, het is echt op papier dat je moet tekenen.


    Audacity schreef:
    (...)

    Ook geen aquarel potloden? :c

    Zolang je er dan niet met water over gaat is het goed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Macabre schreef:
    Count me in!


    Don't be like the rest of them, darling

    Oké, ik doe mee :)
    Heb mn tekening voor de eerste opdracht af. Morgen denk ik nog wat kleine verbeteringen aanbrengen en dan lever ik m in :)


    Stenenlikker

    De inzendingen die ik trouwens krijg, verschijnen in een story.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    mag ik ook meedoen

    wel tekenervaring heeft en dit aan de hand van een zelfgemaakte tekening kan bewijzen.

    klikje


    Dit is mijn signature

    We zoeken nog mensen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil wel meedoen


    When people see good, they expect good. I don't want to live up to anyone's expectations.

    Leeft dit nog gezien de deadline al 3 dagen geleden was en ik verder niks meer gehoord heb....?

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 19:29 ]


    Stenenlikker

    Ik ben voor de wedstrijd begonnen aan deze tekening, maar ik wil even de tijd nemen hem goed af te maken. Sorry, ik zou me willen uitschrijven.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik denk dat ik deze wedstrijd toch ga laten sluiten aangezien alles een beetje in het water is gelopen doordat ik, vlak nadat ik toestemming had gekregen, voor 2 weken op vakantie ging waardoor ik toch al niet genoeg deelnemers had.
    Misschien dat ik het ooit nog wel eens probeer.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Licet schreef:
    Ik ben voor de wedstrijd begonnen aan deze tekening, maar ik wil even de tijd nemen hem goed af te maken. Sorry, ik zou me willen uitschrijven.


    Ha, Walter White! Awesome :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Samwell schreef:
    (...)
    Ha, Walter White! Awesome :3


    No no, Heisenburg :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'