• Ja, vandaag had ik de eerste vier uren les van de vervangleerkracht van etalage (De richting dat ik volg).
    Omdat het binnenkort opendeurdag is, moet onze hele klas dus helemaal in orde zijn wat overigens erg veel werk met zich meebrengt.
    Maar goed, mij hoor je niet klagen daarover.

    Het eerste lesuur was het me al opgevallen dat die vervangleerkracht super slecht gehumeurd was en ze tegen iedereen stond te roepen, te zeuren en te klagen dat we niets goed deden, dat ze genegeerd werd door heel de klas en bla bla bla.
    Maar vanaf het tweede lesuur liep het al mis...
    Ze begon echt super hard te roepen tegen een klasgenoot van me waardoor het arme schaap begon te huilen en uiteindelijk uit de klas was gelopen.
    Ik ben toen gewoon naar die vervangleerkracht gegaan en heb op een rustige(!) toon gezegd dat ik het redelijk respectloos en onredelijk vond dat ze zo tekeer was gegaan tegen mijn klasgenoot terwijl ze eigenlijk wel hard aan het werken was en ze niet naar ons moest roepen aangezien we geen honden waren.
    Ook heb ik haar gezegd dat ik van mening was dat het onmogelijk de bedoeling kon zijn dat ze leerlingen aan het huilen maakte.

    Naar mijn mening zei ik dus niets verkeerd, maar nu ik er zo over nadenk, had ik misschien beter mijn mond gehouden.
    De leerkracht begon toen ook tegen mij te zeuren dat ik brutaal was en geen respect toonde tegenover haar.
    Zo ging het dus tot het vierde uur.
    Natuurlijk liet ik me niet doen door een leerkrach en al zeker niet als het een vervangleerkracht is, dus zei ik dat ze eigenlijk helemaal geen gelijk had en we allemaal ons best probeerden te doen om alles op tijd in orde te krijgen voor de opendeurdag.
    Ze werd zo kwaad op me dat ik nu dus de volgende les niet binnen mag, ik een nul heb op mijn rapport én dat ik aangeven wordt bij het leerlingenvolgsysteem.(cat)
    Wat bij ons op school inhoudt dat ik in het oog wordt gehouden met alles wat ik doe zodat ze eventueel maatregelen kunnen treffen.
    Meestal gebruiken ze dat bij het "uitschot" op onze school en niet voor zo'n klein voorvalletje als bij mij.

    Ik ben dus ook naar de directeur gegaan aangezien ik niet zomaar toe wil kijken hoe die geit aan mijn punten zit terwijl ik alleen maar opkwam voor een klasgenoot.
    Nu moet ik gewoon wachten tot de directeur met haar gaat praten en dan moet ik nog wachten op antwoord.
    Ik hoop echt dat de directeur het voor elkaar kan krijgen dat ze al die sancties laat vallen.
    Gelukkig zijn er andere klasgenoten die alles hebben gezien, ze gaven me ook gelijk en bevestigen dat ik echt wel rustig ben gebleven tegen haar.
    Serieus, ik ben echt zo kwaad momenteel...Ik zal blij zijn dat mijn eigen leerkracht er weer is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jeetje, dat is wel super slecht van die vervangleerkracht. :') Helemaal omdat jij gewoon vriendelijk bleef. Ik hoop dat je een leuke directeur hebt, good luck!


    You are beautiful, you are love.

    Well, that sucks. x'D
    Hopelijk gelooft de directeur jouw kant en vervallen die sancties, want ik vind het onredelijk. Knap dat je rustig bent kunnen blijven, want ik had de boel waarschijnlijk al bij elkaar geroepen.


    Take me to wonderland

    Ik vind het goed van je, ik had het ook gedaan. Ze kan er gewoon niet tegen dat iemand haar tegenspreekt. Volgens miij mag ze dat niet eens doen!


    •*• Lululu •*•

    Folklore schreef:
    Jeetje, dat is wel super slecht van die vervangleerkracht. :') Helemaal omdat jij gewoon vriendelijk bleef. Ik hoop dat je een leuke directeur hebt, good luck!


    † Love? I want to sleep.

    Folklore schreef:
    Jeetje, dat is wel super slecht van die vervangleerkracht. :') Helemaal omdat jij gewoon vriendelijk bleef. Ik hoop dat je een leuke directeur hebt, good luck!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.