(sorry janne dat je hier niks van weet, maar dit moest gewoon)
wel, ik en Abrikoosjj, aka janne, gaan een brief schrijven (janne toch, maar ik vind het een goed idee) naar ToHo om ze uitgebreid in te vertellen wat ze hier in europa aan fans verliezen enzow.. en waarschijnlijk gaan we ook stukken van het forum hier vertalen, en dat ook opsturen, zodat ze een idee hebben hoe 'fans' op dit moment over ze denken. ik denk dat zo'n brief misschien niet zovéél gaat uitmaken, omdat tokio hotel die brief waarschijniljk toch pas écht gaan lezen binnen een jaar ofzow, daarom gaan we hem waarschijnlijk aan gustav adresseren, en ook omdat gustav volgens ons op dit moment de verstandigste is, en gaan we die enveloppe geheel zwart doen ofzow, dat hij wel opvalt, maar niet té, omdat ze dan toch aan hysterische fans denken, en dat is niet! en dan hopen dus dat ze inzien wat ze hier aan het doen zijn in europa..
én waarschijnljk gaat dit méér uitmaken dan hier ambras zitten maken op quizlet! dus wie hoopt mee dat ze ten eerste al de brief lezen, en ten tweede ze dan nog inzien dat het de waarheid is?
[ en me nu ajb niet beginnen uitschelden, of amerika! want zij kunnen der ook niks aan doen! en al hélémààl niet ToHo, want dat staat me dan niet aan! dit is alleen voor jullie mening, en voor suggesties miss. om nog in die brief te zetten..]
Sarah; Boefke is nen heten beer!