Light behind Darkness ¤ Harry Edward Styles
I've never understood how she has experienced the world since that one day, she said. I never would till I'd open my heart for it, she told me.
She's shown me her world. How she felt everything. From a breeze onto her skin to the grass under her bare feet. From one gentle kiss to passionate, intimate touches.
She's given me the most beautiful thing there exists.
Real love
×One Direction bestaat×
×Charlotte "Char" Lauren Felton×
×Harry Edward Styles×
×Nederlands geschreven en gesproken×
×16+ kan voorkomen (wordt vermeld)×
×Ik waarschuw niet×
×Start bij 15 abo's×
I've never understood how she has experienced the world since that one day, she said. I never would till I'd open my heart for it, she told me.
She's shown me her world. How she felt everything. From a breeze onto her skin to the grass under her bare feet. From one gentle kiss to passionate, intimate touches.
She's given me the most beautiful thing there exists.
Real love
×One Direction bestaat×
×Charlotte "Char" Lauren Felton×
×Harry Edward Styles×
×Nederlands geschreven en gesproken×
×16+ kan voorkomen (wordt vermeld)×
×Ik waarschuw niet×
×Start bij 15 abo's×
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Deze story gaat over een meisje, Charlotte, dat na een ongeluk blind is geworden. Daarbij is ze ook nog eens haar broer verloren.
3 jaar na het ongeluk ontmoet ze Harry Styles. Ze toont hem hoe zij elke dag beleeft, hoe ze moet omgaan met haar blindheid.
Ze leert hem echte liefde ontdekken.
Deze story gaat over een meisje, Charlotte, dat na een ongeluk blind is geworden. Daarbij is ze ook nog eens haar broer verloren.
3 jaar na het ongeluk ontmoet ze Harry Styles. Ze toont hem hoe zij elke dag beleeft, hoe ze moet omgaan met haar blindheid.
Ze leert hem echte liefde ontdekken.