Ik heb het voor morgen echt goed voor elkaar
Heb de eerste 3 uur vrij, daarna een uurtje frans en dan ga ik op excursie met de geschiedenisclub van mijn school (ik weet, klinkt nurderig, maar er is gewoon geen betere benaming).
Maar we gaan dus een historische stadswandeling door amersfoort maken met een paar mensen. We zijn geloof ik nog niet eens met z'n 10'en
Ondertussen loop ik een tussenuurtje en een uur nederlands mis En we zijn klaar met de wandeling als dat nederlands-uur is afgelopen
Dus ja, ik ben best wel happy en moest dit met jullie delen.
-
21 maart 2013 - 17:2521 maart 2013 - 18:12
Ik had 40-minuten rooster deze week, maar nu heb ik morgen tot het 5e les en heb ik het 6e m'n eerste proefwerkweekproefwerk.
If a writer falls in love with you, you can never die
21 maart 2013 - 18:29Ik heb morgen examens Natuurkunde en Latijn
Some people are so poor, that the only thing they have is money.
21 maart 2013 - 18:49Ik zit morgen tot het 5e of 6 uur (mentor uur.) Dat is 5 over 1 of 5 voor half 3 ._.
En ik heb morgen een economie toets.“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
21 maart 2013 - 18:52Beckett schreef:
Ik heb morgen examensNatuurkundeNederlands en Latijn"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."
21 maart 2013 - 19:01Ewijn schreef:
(...)
Ai.. dan ben je niet blij.... En ik haat mijn 8 uur les van dinsdag al zo...
Maarja, de meesten van jullie hebben het blijkbaar ook goed
Ik heb elke dag 9 uur behalve op woensdag, dan maar 5.•*• Lululu •*•
21 maart 2013 - 19:07Ik heb morgen een hoofdonderwijstoets over wiskundige functies en moet daarbij mijn schrift inleveren, maar die is kwijt, dus krijg ik daar hoogstwaarschijnlijk sowieso een onvoldoende voor. Dus, ruilen? :'D
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
21 maart 2013 - 19:09nice:)!
ik ben morgen 5 over 1 vrij:)
xxDress like you're going to meet your worst enemy today.
21 maart 2013 - 19:10Klinkt leuk!
Ik heb toets week, morgen 2 toetsen en dan lekker weekendIf the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
21 maart 2013 - 19:35Mallory schreef:
(...)
Ik heb elke dag 9 uur behalve op woensdag, dan maar 5.
Ik heb echt medelijden met je.... Tot hoelaat is het 9de uur bij jou eigenlijk?21 maart 2013 - 19:36Wiarda schreef:
Ik heb morgen een hoofdonderwijstoets over wiskundige functies en moet daarbij mijn schrift inleveren, maar die is kwijt, dus krijg ik daar hoogstwaarschijnlijk sowieso een onvoldoende voor. Dus, ruilen? :'D
Das niet erg handig.... Maar no thanks. Al vind ik wiskunde niet zo vreselijk.21 maart 2013 - 19:49Nou, ik ga morgen om half 10 een hele gans ontleden met bio.
Zit ik eigenlijk niet zo op te wachten, helemaal niet omdat het zo vroeg is.Don't call me crazy, because I am a little bit different.
21 maart 2013 - 19:52