• Hallo creatieve luitjes,

    Ik heb dringend een cover nodig, maar ik ben zelf niet zo'n held in plaatjes zoeken voor een thriller/horror verhaal.
    Dus als iemand die zou willen zoeken en er een cover van zou willen maken dan _O_

    Sfeer: mysterieus (zwart-wit het liefst)
    Plaatjes: een badkamer en iets met bloed, ach verzin maar iets creeps.
    Beschrijving: Als Diana van een feest terug komt midden in de nacht ruikt ze een ijzerige lucht in haar huis, dronken en moe als ze is loopt ze naar boven om zich om te kleden als ze ziet dat er een bloedspoor in haar badkamer ligt, ze valt in slaap en hoopt dat ze gedroomd heeft, maar de volgende dag ontdekt ze een gruwelijke moord.

    Dank alvast!!

    De story is al actief dus je kan altijd alvast een abo nemen. Link

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:12 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Slik.. Ik heb net gegoogled op 'Blood Bathroom' en er zijn plaatjes genoeg :X
    Maar ik denk dat als ik die ga bewerken dat ik halverwege echt misselijk word :(


    Nypmh > Yaspis

    xxLouBear schreef:
    Slik.. Ik heb net gegoogled op 'Blood Bathroom' en er zijn plaatjes genoeg :X
    Maar ik denk dat als ik die ga bewerken dat ik halverwege echt misselijk word :(


    Ja, daarom, ik begin er niet aan haha. Maar ik geloof wel dat er Q'ers zijn met een wat sterkere maag ; )


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ben een beetje aan het zoeken, maar ik heb eigenlijk begod geen idee wat je exact zoekt. Dus ik ben gewoon wat plaatjes aan het verzamelen (me likes slasher horror :3) en dan zie ik wel wat eruit kom. Heb alwel een paar awesome plaatjes gevonden waar ik evt iets mee kan.
    Moet er nog een titel op de cover komen?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ga wel wat zoeken en proberen als ik vanmiddag thuis ben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb een poging gedaan, maar ik heb dus begod geen idee of het aansluit bij wat je in gedachten hebt. Nahja, je ziet maar (;

    Met titel:


    ~ Klik op het plaatje voor evt de vergroting


    Zonder titel:


    ~ klik op het plaatje voor evt de vergroting


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @Merrow, hij os echt super mooi! Je bent een held :D

    @Mufinn als je nog iets wil proberen, graag (:

    Thank u so much guys<3xo


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.