Titel verhaal: Doomed Love // Liam James Payne.
Korte samenvatting: Haha, sorry ik wil niet al te duidelijk zijn maar goed; G. is dood, maar door alles wat ze mee hebben gemaakt zijn Rose en Liam beiden veranderd. Vooral Rose is helemaal de weg kwijt. Als er dan ook nog iets duidelijk word dat het nog niet over is en G. iets achter heeft gelaten, iets heel dichtbij. Hier gaat de relatie van Liam en Rose aan kapot, vertrouwen word geschonden en ze weten niet meer wat ze voelen. Beiden draaien ze om hun gevoelens voor elkaar heen, en proberen het door middel van een andere relatie op te lossen (Rose met Niall, Liam weer terug met Danielle, vooral het eerste is belangrijk, het tweede houd niet lang stand. Maar dit is eigenlijk niet belangrijk, net als dat ze beiden een nieuwe relatie krijgen denk ik.) Maar er zijn ook momenten dat ze aan hun gevoelens toegeven, om dan achteraf te zeggen dat het puur voor hun pleziertjes was. Gewoon lust. Ook al weten ze beiden diep van binnen wel beter. Met Rose gaat het ondertussen heel slecht, ze raakt de weg kwijt en ook Liam is tamelijk overstuur door alles. Gaat hun relatie dit laatste 'geschenk' van G. nog overleven? Of gaat hun ooit zo sterke relatie aan zoiets kleins kapot?
Sfeer: Dramatisch, romantisch, spannend.
Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Net iets als bij de trailer van Killing Love (Link staat bij de eerste aanvraag ) en Love Hell (heb jij gemaakt ) nou ja, gewoon toepasselijk, en iets in die richting ofzo... IDK?
Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): Euhm, haal maar weer iets uit de samenvatting.
Evt. al een paar youtube filmpjes: Sorry...
Evt. ideeën voor de trailer: Maar; wil je er iets romantisch in plaatsen, iets met duidelijke relatieproblemen, iets met verdriet (jaah, veel verdriet en drama) iets met spanning, (ik dacht aan iemand die iemand anders neerschiet en dat ie dan neervald (die neer word geschoten is een slecht persoon.) En ook iets dat Liam en Rose verschrikt opkijken (hoeft niet per sé liefst wel ). (Voor de reden (misschien kan je de trailer dan mooier maken) van dit alles kan je me pb'en.) En het zou mooi zijn als je ergens nog iets plaatst van een hand die langzaam richting de eigen buik gaat (hoeft niet te bereiken. Ook voor meer duidelijk hierover kan je me pb'en.)
Jup, I know, veel voor in een trailer, maar ik weet zeker dat je het kan
Ennuh, er staat nog wat overige informatie over personages enzo in mijn eerste aanvraag!
Reality's overrated.