Je maakt mooie trailers! Zou je mij misschien kunnen helpen aan een trailer voor mijn nieuwe Twilight verhaal? (:
Titel verhaal:
Misunderstood Madness [Twilight]
Korte samenvatting:
Emily Rogers lijkt op het eerste gezicht een gewoon Amerikaans meisje. Ze heeft een zachte, volwassen uitdrukking en een uitgesproken mening. Net als elke andere tiener heeft ze last van onzekerheden, enkel weet ze niet hoe ze hiermee om moet gaan.
Toch is ze niet bang om voor zichzelf op te komen wanneer mensen haar verkeerd behandelen en laat duidelijk van zich horen. Maar wat als er niemand luistert?
Mensen behandelen haar alsof ze last heeft van een stoornis, of zelfs gek is.
Zijzelf, daarentegen, is er van overtuigd dat ze dat niet is en probeert de rest daar ook van te overtuigen. Ze weet zeker dat ze haar medicijnen en de behandelingen niet nodig heeft, maar wat als zelfs je psychiater daar anders over denkt?
Steeds geloven ze haar niet, en dat frustreert haar nog meer. Juist dat maakt haar ongelukkig. Maar hoe gaan ze haar ooit geloven? Gaat er ooit iemand zijn die voor haar opkomt? En wat als je dan ook nog eens halsoverkop verliefd wordt op een jongen uit La Push
?
Sfeer:
Zowel een beetje als wat in de beschrijving staat (kan niet echt een naam voor de sfeer vinden), als ook liefdevol (ze wordt namelijk verliefd op een jongen uit het wolfpack).
Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
Suggestie
Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
‘You’re on medication, Emily! Heavy medication!’
‘But I don’t need them! Are you even listening to me?’
‘We’re done.’
Evt. al een paar youtube filmpjes: Ik heb de verhaallijn trouwens hierop geïnspireerd. Misschien dat je daar wat aan hebt?
Gezien de medicijnen, psychiater, etc. Die karakters lijken niet op de personages die ik gebruik, maar de verhaallijn is er wel op geïnspireerd.
Evt. ideeën voor de trailer:
Beelden van het bos, een kamer van een psychiater, La Push, schreeuwende mensen en eventueel een verliefd koppel?
En deze
gif vind ik erg sterk. Die komt dan ook uit 'Silver linings playbook'.
Ik weet alleen nog niet precies welk 'gezicht' ik zeg maar bij het personage wil hebben tijdens het verhaal. Waarschijnlijk Gemma Arterton of Jennifer Lawrence. Misschien dat je daar wat aan hebt? ;o
Dit is wat zo in me op komt.. (:
Ik hoop dat ik het je niet te moeilijk maak en dat het lukt! (:
[ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 18:21 ]
“I think everybody’s nuts.” - Johnny Depp