• Hee!

    Nouja, eigenlijk zegt de titel al heel veel, maar ik ben opzoek naar vragen voor m'n vriendje!
    We whappen met elkaar en soms dan stellen we elkaar allemaal vragen..
    of als het gesprek stil valt dan vraag je de ander: Nog n vraag ofso?

    dus, wie weet er leuke vragen die je aan je vriendje kan stellen? mijn vragen beginnen een beetje op te raken :)

    Vragen die ik wel eens stel:
    -Wat vond je t leukst aan gister,vandaag, deze week etc.
    -Hoelang denk je dat t aan blijft tussen ons?
    -Vragen als: Wat is je lievelings- kleur, dier, muziek enz (vaak blijkt dat je juist dat niet weet)

    Als jullie nog vragen weten zet ze dan maar hier onder!

    xx

    EDIT: m'n vriend en ik zijn erg close, dus vraag 2 kan makkelijk bij ons gesteld worden.. Ook als peiling van goh, hoe leuk vind je me eigenlijk nog.. en we spreken elkaar ook wel in 'real' om zo maar te zeggen.. Maar dit is gewoon na schooltijd en 's avonds want wij hebben op verschillende dagen werk, sport en veel huiswerk
    EDIT: (nogmaals;p) Nou, onze relatie is niet geforceerd en ik weet wel wat een relatie inhoud, ik ben misschien wel 13 maar ik ben niet gek? Nouja, als we ergens over praten zijn we ook lang daarover aan t praten (hoe t met hem gaat, hoe t met mij gaat) maar als dat gesprek afgelopen is probeer ik een nieuw gesprek te starten en dat doen we dan door middel van vragen stellen.. Snapje? ja? mooi!

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 7:30 ]

    Vraag twee lijkt me niet tactisch om te stellen, maar goed :'D.
    Dwing jezelf toch niet tot het voeren van gesprekken. Zeg als je wat te zeggen hebt. Maar goed: welke haarkleur zou me cool staan?


    No growth of the heart is ever a waste

    - Weet je nog naar wat mijn lippen smaakten de laatste keer?
    - Heb je een celebcrush? (Misschien zou je eens een klein kenmerk van die celeb kunnen proberen na te doen en dan zijn reactie afwachten.)
    - Welke voorkeur aan parfum heb je? (Die zou je dan eens op kunnen doen. ^^)
    - Wat zou je ideale dag samen met mij zijn?
    - Knuffels of zoenen?

    Zoiets zou ik vragen, want dan kan ik er nog wat mee doen.
    EDIT: Maar zoals hierboven al werd gezegd, vraag twee is een vervelende vraag.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 15:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ahm.. heb tijd gehad met een vriend en dan stelde we gewoon vragen wat eigenlijk weinig nu had.. Wel leuk om te weten, maar verder xd.. Even kijken..
    Heb je een volgorde op hoe je wast?
    Hoe doe jij je haar s'ochtends?
    Heel veel vergelijking vragen zoals; Draken of elfjes? Bergen of duinen?
    Wat is het eerste wat je doet als je wakker word?
    Mooiste licht, mooiste dit, dat..
    Mooiste plek om te gaan wandelen..

    Ik kan eigenlijk alle vragen wel neerzetten, maar dan moet ik even heel wat mail napluizen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lol, 'hoelang denk je dat het aanblijft tussen ons?' Vrolijk x'D
    Eh.. Kan je hem niet gewoon in het echt spreken? Lijkt me een stuk minder geforceerd overkomen dan random vragen stellen :].


    i put the fun in funeral

    Hebben jullie dan nog maar net met elkaar, dat je vragen wilt stellen? :)
    Toen ik net met mijn vriend had, heb ik serieus vragen gesteld, maar ook vragen die helemaal nergens op slaan. Uit beide kwamen echt hele grappige en leuke gesprekken. ;) Ik zag er een paar noemen voor je, misschien kun je dan ook leuk babbelen met je vriend:

    - Wat is je mooiste herinnering?
    - Wat wil je gedaan hebben voor je sterft?
    - Wie is het leukste lid uit je familie?
    - Wat is je favoriete dier?
    - Waarvoor mag ik je midden in de nacht wakker maken?
    - Wat vind je belangrijk in een relatie?
    - Wat is de beste beslissing van je leven?
    - Als je een voor een dag met een beroemdheid mag ruilen, wie wordt het dan en waarom?
    - Heb je ooit een stokbrood zien huilen?
    - Waarom loopt je neus en ruiken je voeten?
    - Wanneer heb je Fred voor het laatst gezien?
    - Knuffel je graag lantaarnpalen?
    - Al ooit eens met een standbeeld gezoend?
    - Wat is je kostbaarste herinnering?
    - Wie zou je ooit eens willen ontmoeten?
    - Heb je al eens een prijs gewonnen?
    - Wat eet je graag?
    - Kun je koken, zo ja, wil je eens voor me koken?
    - Wat is voor jou het toppunt van romantiek?
    - Heb je wel eens een man gezien met een snor op zijn voeten?
    - Ben je al eens naar een concert geweest, zo ja, van wie?
    - Wat voor cadeautjes wil je graag voor je verjaardag?
    - Wat is je lievelingskledingstuk?
    - Ben je wel eens in de modder gevallen?
    - Stel je mag kiezen tussen een gifslang of een vogelspin, wat kies je?
    - Je hebt de keuze, je moeder aan de andere kant van de wereld of je beste vriend aan de andere kant van de wereld, wie wordt het?
    - In een bijenkorf wonen met zoemende bijen om je heen of in een kille grot wonen met een gevaarlijke beer?
    - Stel er is brand, je kunt je hond uit het huis redden, maar zelf sterven, of je laat je hond in huis en overleeft zelf?
    - Heb je wel eens een vis op je hoofd gekregen?
    - Wat zou je nooit van je leven doen?
    - Welk land, waar je nog niet geweest bent, wil je graag eens bezoeken?


    Zijn er een beetje veel, maar dit kon ik allemaal verzinnen en weet ik nog van toen ik mijn vriend allemaal vragen stelde haha xD
    Veel plezier btw. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Backfire schreef:
    Lol, 'hoelang denk je dat het aanblijft tussen ons?' Vrolijk x'D
    Eh.. Kan je hem niet gewoon in het echt spreken? Lijkt me een stuk minder geforceerd overkomen dan random vragen stellen :].


    This. Mijn vriend zou die tweede vraag trouwens niet zo goed opvatten. Hij zou waarschijnlijk denken; Heb je haar weer met haar onzekere vragen. ;p
    Ik stel eigenlijk alleen vragen als ik iets wil weten, bijv. over zijn dag/een gebeurtenis. En op onze eerste date hebben we al over dood/leven na de dood gepraat. :')


    You are beautiful, you are love.

    Backfire schreef:
    Lol, 'hoelang denk je dat het aanblijft tussen ons?' Vrolijk x'D
    Eh.. Kan je hem niet gewoon in het echt spreken? Lijkt me een stuk minder geforceerd overkomen dan random vragen stellen :].


    Bad decisions make good stories.

    Klinkt een beetje als een geforceerde relatie, je hoeft elkaar niet te spreken als je elkaar niets te vertellen hebt hoor :P


    Life is hard and then we die

    Eerlijk gezegd vind ik het een beetje vreemd dat je van te voren vragen nodig hebt om met 'm over te kunnen praten. Het lijkt me dat een gesprek gewoon natuurlijk hoort te verlopen tussen twee mensen die samen zijn. Maar kan aan mij liggen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wtf? :') Ga je hem interviewen of wat?


    ars moriendi

    Eh, wat? :'D Als je een vriend hebt, lijkt het me logisch dat je met hem over van alles kunt praten? Over maffe dingen, over hele dagelijkse dingen, over dingen die serieus zijn, etcetera, etcetera.
    Ik snap niet helemaal dat je ons serieus vraagt waar je het met je vriend over moet hebben. Is dat juist niet het hele proces van vriend en vriendin worden? Dat je elkaar leert kennen en dat je overal met hem over kunt praten?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh wacht, je bent 13. Nou vooruit, dan vergeef ik je voor deze vraag.

    Meid, ik heb zo'n vermoeden dat je nog niet helemaal doorhebt wat een relatie inhoud, lol.


    ars moriendi

    Nouja, als het iets is wat ze graag doen en het gaat een tijdje door, dan vind ik het eigenlijk niet eens zo raar. Ik zou met zo'n situatie ook na een tijdje denken: Ohja vragen... Wat wil ik eigenlijk weten? Welke vragen heb ik nog niet gesteld die kunnen?
    Ik zou als ik zo'n random vraag kreeg van mn vriend uit het niets echt denken: ''Huh? Waarom vraag je zoiets?'' xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''