• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!



    Rollen:
    Naam:
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje':
    Leerjaar(als leerling)
    Rol:
    Afdeling(als leerling):
    Beste vakken:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra


    Gryffindor:
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje(vol))

    Alice Mabel Fox - Jaimes
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    Diana Lynae Hartley(Wachter, Aanvoerder) - Stiles
    Laurene Ann Evans(Zoeker) - Druella
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Alice Mabel Fox - Jaimes
    Damian Braxton - Rechazame
    Josh Clive ratsley(zoeker) - Seaver
    Jade Selah Harris(Jager) - Lizor
    Dawn Maiden Valentine - Roww
    Drew James Valentine/i] - Roww
    Stefan Peterson - Lizor
    May Autumn Julia Winte - Roww
    Ambrose Katniss Black - xVanilla
    Aireal Garcia - JokerBaby
    Rose Violet Kane - DeadHead
    Matt & Pete Johnson - Roww
    Ariana & Camille Hastings - Lizor
    Eric Benjamin Button - WillNotLearn
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Jade Selah Harris(Jager) - Lizor
    Diana Lynae Hartley(Wachter) - Stiles
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Josh Clive ratsley(zoeker) - Seaver
    Afdelingsleider

    Hufflepuff
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)

    Julia Dubois(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - Lizor
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - Seaver
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Anne Rose Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Chantay Lupin(Drijver) - Druella
    Stephen Granger - mismi
    Teamin Jace Sangue - Roww
    Elise Style - Lizor
    Destiney Style - Roww
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - Lizor
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - Seaver
    Aimee Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Chantay Lupin(Drijver) - Druella
    Afdelingsleider

    Ravenclaw
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Leerlingen
    Abbony Blyss Harrison - Lifehouse
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Christian Thom Smith(Jager) - Seaver
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - Lizor
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Jake Bryan - Roww
    David Nolan Joshua Smith - Seaver
    Hayley Ann Thompson - Scatach
    Lauren Lopez - StarKiddie
    Arianne Slytherin - MaraCroft
    Cameron 'Cam' Gregory - Jaimes
    Nathaniel 'Nathan' Briel - WillNotLearn
    Zwerkbalteam (vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Christian Thom Smith(Jager) - Seaver
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - Lizor
    Afdelingsleider

    Slytherin
    Klassenoudste (vol))(1 jongen en 1 meisje

    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Leerlingen
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - Seaver
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Callum Darren Hastings(Volger) - Stornoway
    Athan James Hastings - Stornoway
    Alicia Malfoy - TheseWords
    Leslie Fields - Jaimes
    Ruby Agony Hope(volger) - Seaver
    Dawn Emilia Harper - Panday
    Magenta Sherburne - Theep
    Jayden Odair - Lizor, Jaimes
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Felice Lily Billington - Druella
    Melissa Johnson(volger) - Seaver
    Arianna Johnson(volger) - Seaver
    Aline Rush - Jaimes
    Aviera Delena Degrassi - Stuttgart
    Lily Janice Hastings - Druella
    Jason Eroin Black - WillNotLearn
    Adam Bryan Gontier - Roww
    Mabel Aurelia Winter - Roww
    Daniëlle Stephani Winter - Roww
    Allison Katherina Elena Petrova - Lizor
    Rosalyn 'Rose' O'Donnel - Druella
    Finn Jason Forbes - Lizor
    Leyla Aléne Lockwood - Stuttgart
    Cailyn Rosean Riddle - Druella
    Meryl Diana Parsel - xVanilla
    Sean Connor Duke - Lizor
    Amelia 'Amy' McAllister - Druella
    Evelyn 'Eve' Campbell - Jaimes
    Zwerkbalteam(vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - Seaver
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager) - Lizor
    Afdelingsleider

    Leraren:
    Astronomie

    Kimberly Patriot - Door iedereen
    Toverdranken
    Verzorging van Fabeldieren

    Damian Whitfield - WillNotLearn
    Waarzeggerij
    Bezweringen

    May Angelique Hastings - Druella
    Kruidenkunde
    Linea Butcher - Door iedereen
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten(vol)
    Fiona Fera Filch - Seaver
    Geschiedenis van de Toverkunst
    Dreuzelkunde

    Marc Louis Johnson - Roww
    Voorspellend Rekenen
    Leer der Oude Runen
    Gedaanteverwisseling(vol)

    Harold Livingsstone - Seaver

    Schoolhoofd
    Nicolas Kayson Viren Finddler - Seaver
    Toekomstig Schoolhoofd
    Caleb Damon Parsel - Lizor
    Plaatsvervangend Schoolhoofd
    Conciërge
    Bibliothecaresse
    Schoolverpleegster

    Maya Alison Lockwood - Druella
    Vlieglerares en Zwerkbalscheidsrechter
    Jachtopziener, sleutelbewaarder en terreinknecht


    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Volgers
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Melissa Johnson(volger) - Seaver
    Arianna Johnson(volger) - Seaver


    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiele Potter verhaal mogen
    -Reactie 4 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door degene die het laatste bericht stuurde, als ik NIET online ben (:
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Zwerkbal schema
    1e wedstrijd, Griffoendor - Zwadderich
    2e wedstrijd, Huffelpuf - Ravenklauw
    3e wedstrijd, Ravenklauw - Zwadderich
    4e wedstrijd, Griffoendor - Huffelpuf
    5e wedstrijd, Huffelpuf - Zwadderich
    6e wedstrijd, Griffoendor - Ravenklauw


    Rollentopic
    Rooster
    Rollenstory


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cameron 'Cam' - Ravenclaw
    Amy staat ineens om een hoek en ik schrik ervan, aangezien ik het niet verwacht had. Ze glimlacht een beetje, maar ik kan het verschil gelijk merken. Het is niet oprecht.
    'Jij hoeft geen sorry te zeggen,' breng ik er iets verbaasd tegenin. 'Ik ben degene. Het was namelijk echt niet mijn bedoeling!'
    Er staat een lichte blos op mijn wangen en Amy heeft allang neergekeken. Ik zet een stap naar haar toe en leg gewoon uit automatisme mijn hand op haar schouder.
    'Zo bedoelde ik het niet, Amy, echt niet. Je bent gewoon een heel mooi meisje en je straalt als je lacht... je haren zitten perfect en je ogen spreken gewoon zoveel emoties en woorden.'
    Ik ben oprecht.

    Eve
    Mijn hand streelt zachtjes haar zij en de zijkant van haar borst. Haar huid glipt onder mijn vingers door en ik maak kleine viguurtjes figuurtjes waarvan ik zelf niet eens weet dat ze uberhaupt bestaan.
    Ik voel May's warmte en zucht een keer zachtjes, ik voel me zowaar gelukkig. Ondanks dat het in een meisje haar armen is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy
    Ik keek hem aan.
    ''J-je kon er niks aan doen,'' stamelde ik. Mijn voeten schoven een beetje heen- en weer en ik beet op mijn onderlip.
    Toen hij een hand op mijn schouder legde verstijfde ik even van de schrik, maar probeerde me toen weer een beetje te ontspannen. De kreunen die ik vanuit zijn kamer had gehoord galmden nog altijd door mijn hoofd, en op de één of andere manier associeerde ik dat met mijn oom.
    Ik schudde de gedachten van me af en keek verbaasd naar Cam nadat hij zijn woorden had uitgesproken.
    Mijn haren zaten altijd verschrikkelijk en ik zag er niet uit, mede door het slaapgebrek. Ik snapte niet hoe hij dat in me kon zien; ik was niks waard, dat wist ik allang.
    ''Niet w-waar,'' mompelde ik bescheiden. Ik sloeg mijn ogen neer en frunnikte wat aan de zoom van mijn shirt. Cam klonk oprecht, maar doordat het er zo was ingewreven vroeger kon ik het gewoon niet geloven.

    May
    Ik keek in haar prachtige ogen en glimlachte.
    ''Ik houd van je, Eve,'' prevelde ik zonder me er echt van bewust te zijn van wat ik net zei.
    Ik sloot mijn ogen en met nog altijd een klein glimlachje rond mijn lippen dommelde ik half weg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cameron 'Cam' - Ravenclaw
    Conclusie. Dit is gewoon een heel ongemakkelijke situatie.
    'Ja wel. Als ik gewoon normaal had gedaan, maar het gebeurde me gewoon,' zeg ik, lichtelijk zenuwachtig. Ik wil niet dat ze verkeerd over me gaat denken.
    Natuurlijk dacht ik er ook niet bij na toen ik mijn hand op haar schouder legde en denk pas weer na als ze ervan schrikt.
    Amy kijkt verbaasd naar me op als ik de dingen zeg... De dingen die recht vanuit mijn hart kwamen.
    'Ik heb geen enkele reden om tegen je te liegen, Amy, daarbij haat ik liegen,' zeg ik tegen haar. 'Tenzij het me goed uitkomt op school... Maar dat is anders. Jij bent een persoon, een meisje, een prachtig meisje.'
    Ik heb geen flauw idee waar deze woorden ineens vandaan komen.

    Eve
    'Ik houd ook van jou, May,' mompel ik terug en druk nog een kus op haar lippen terug.
    Dat is ook de plaats waar ik echt in slaap val. Mijn lippen vlak bij die van May. Ik in May's armen. Beiden naakt en onze warmte die heel prettig voelt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Macabre schreef:
    Felice
    ''leek het je slim te vragen waar je naar moet zoeken?'' vroeg hij.
    Ik beet aan de binnenkant van mijn wang en keek nors voor me uit.
    ''Ik vind ze vanzelf wel,'' zei ik luchtig. Ik haalde een hand door mijn haren en beende verder. Af en toe duwde ik een tak aan de kant en moest ik over een omgevallen boom heen stappen.


    Alexander Whitfield
    'Ik vind ze vanzelf wel,' Antwoorde ze luchtig, en ik moest lachen, 'Er wonen meer dan 100 dieren in het verboden bos, waaronder Acromantula's' Zeg ik vervolgens. 'Je bent opzoek naar een stuk of 6 schroeistaartige kreeften' zeg ik dan, zelf hielt ik niet zo van die beesten, en had ze zelf dan ook niet los gelaten. Blijkbaar was de vorige leraar verzorging van fabeldieren niet zo blij geweest dat hij met pension kon gaan, en had bijna alle dieren losgelaten, de meesten had ik zelf terug gevonden maar de kreeften had ik liever voor het laatst bewaard.


    Don't be like the rest of them, darling

    Roww schreef:
    Pete J||Gryffindor
    "Hmm.. Beide" Zeg ik grinnikend.
    "Maar dan wel niet alleen soep eten, gewoon alles eten" Ik lach zachtjes.
    "Maar jou ook wel hoor" Ik tik hem op zijn neus met mijn vinger.


    Little do you know

    {Zullen we met Nathan en Pete doorspoelen tot dat ze weer naar Hogwarts gaan/zijn?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ja, isgoed xD

    De vakantie duurt mij gewoon al veeul te lang :'D


    Little do you know

    Felice
    ''Er wonen meer dan 100 dieren in het verboden bos, waaronder Acromantula's,'' zei hij. ''Je bent opzoek naar een stuk of 6 schroeistaartige kreeften.''
    Ik grijnsde geamuseerd. Goed, dus het was nog niet duidelijk voor hem dat ik hier vaker was geweest. Dat is mooi.
    ''Ik weet welke beesten hier leven,'' zei ik mompelend. Ik keek even om me heen. ''En bedankt voor de informatie, ik zal goed kijken,'' zei ik, niet echt onder de indruk. Ik wist niet precies wat dat was, maar al sinds ik een klein meisje was, was ik nooit echt bang voor iets.
    Nou ja, het maakte me ook niet uit; het was alleen maar in mijn voordeel.

    Amy
    Er verschenen blosjes op mijn wangen en ik had nog steeds mijn blik neergeslagen.
    ''H-het is gewoon moeilijk om die dingen te geloven, Cam... I-ik weet niet eens hoe je er op komt,'' zei ik zacht. Dankzij mijn oom is mijn zelfvertrouwen sterk gedaald.
    Ik beet op mijn onderlip. ''Ik heb gewoon nooit het gevoel gehad dat ik iets waard was. Nu nog steeds niet,'' mompelde ik beschaamd. Het was de waarheid.
    Aarzelend en gegeneerd keek ik hem aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexander Whitefield
    Ik zag haar geamuseerd grijnzen toen ik zei waar ze naar opzoek was en dat er meer dan 100 dieren in het bos leven.
    'Ik weet welke beesten hier leven,' zei ver vervolgens mompelend, 'En toch volg je geen verzorging van fabeldieren, waaruit ik aanneem dat je hier vaker komt?' Vroeg ik, al was het niet echt een vraag. 'En bedankt voor de informatie, ik zal goed kijken,' zei ze vervolgens, na een tijdje lopen zie ik verderop een schroeistaartige kreef die bijna direct vuurballen naar ons begint te gooien. 'Dat is, voor als je het nog niet wist. Een schroeistaartige kreeft' Zeg ik vervolgen en loop op het ding af -daarmee de vuurballen ontwijkend- en verlam hem voordat hij mijn gewaad in de fik kan steken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice
    ''En toch volg je geen verzorging van fabeldieren, waaruit ik aanneem dat je hier vaker komt?'' stelde hij vast.
    Ik haalde mijn schouders op. ''Problemen mee?''
    Plotseling begon er iets vuurballen naar ons af te vuren.
    ''Dat is, voor als je het nog niet wist. Een schroeistaartige Skreeft.'' zei hij, en verlamde het beest. Geërgerd keek ik hem aan.
    ''Denk je dat ik dom ben, of zo? Ik weet heus wel wat het zijn,'' gromde ik.
    Ik liep verder, op zoek naar die beesten. Het duurde niet lang voordat ik een tiental meter verderop een andere vond. Ik verlamde het beest zonder moeite en pakte hem met een kleine frons op mijn voorhoofd op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik verveel me,, Again :'D
    En ik eet Appelmoes..
    Onze papagaai blijkt het niet te willen, dat beest weet niet wat ze mist xD
    Als het aan mij ligt gaat dat beest op marktplaats :'D

    By The Way, iemand die één van mijn perso's wil meeten?
    Vast niet maar tis te proberen te vragen :'D


    Little do you know

    Alexander Whitfield
    Ze haalde haar schouder op toen ik aannam dat ze vaker in het verboden bos kwam, 'Problemen mee?' Vroeg ze, vervolgens. 'Niet echt, al denk ik dat het woord verboden toch ergens voor zou moeten staan' Zeg ik simpelweg. 'Denk je dat ik dom ben, of zo? Ik weet heus wel wat het zijn' Gromde ze, 'Voor als je het nog niet wist' Herhaalde ik mijn woorden. Ze liep verder, zoekend en tussen de bomen door zag ik haar een volgende verlammen, voor de eerste lied de kooi die bij het hutje naast het verboden bos stond hierheen vliegen en gooide de kreeft daarin. 'Breng die hier maar heen' zeg ik als ze er een vast heeft.


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice
    ''Voor als je het nog niet wist,'' herhaalde hij. Ik rolde met mijn ogen.
    ''Dan verwacht je het dus.'' Ik grijnsde even; ik kon soms behoorlijk irritant zijn, en dat gebruikte ik graag tegen mensen die ik niet mocht.
    ''Breng die maar hier heen,'' zei hij. Ik keek hem aan.
    ''Kom maar halen,'' zei ik eigenwijs terug, en met het beest nog in mijn handen liep ik een beetje rond, op zoek naar de andere wezens.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexander Whitfield
    'Dan verwacht je het dus.' Zegt ze en zelfs vanaf hier kan ik een grijns van haar gezicht onderschijden, wanneer ik zei dat ze de kreeft die ze vasthad hier heen kon brengen zei ze eigenwijs dat ik hem zelf maar moest komen halen. Ik zuchte onhoorbaar, 'Expelliarmus' zeg ik dan en de kreeft ligt op de grond 'Locomotor' zeg ik vervolgens, mijn wand richtend op de kreeft die hier naartoe komt vliegen, de kooi in.


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice
    Ik grijnsde toen hij de kreeft naar zich toe had gehaald met spreuken.
    Nonchalant leunde ik tegen een boom aan.
    ''Hoeveel nog?'' vroeg ik. ''Ik vrees dat we dieper het bos in moeten,'' zei ik met een sluwe grijns.
    Zonder nog op antwoord te wachten sprong ik op en liep ik een stuk dieper het bos in.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''