• Omdat ik wel graag met iemand praat over verschillende dingen, zoek ik een mailvriend(in).
    Ik heb een tijd lang met iemand gemaild, maar omdat die niet meer reageert zoek ik graag een nieuwe.
    Ik ben Lauren en woon in België.
    Ik ben 13 jaar (over 2 maanden 14) en zoek iemand rond die zelfde leeftijd.
    Nou, een jaar of 2 ouder, maakt niet veel uit, maar met iemand van rond de 40 praten is niet echt hetzelfde (A)
    Mijn intresses houd ik bij dieren, specifiek honden en allerlei boeiende dingen.
    Elke zaterdag ga ik met mijn hond (Cavalier King Charles Spaniel) naar de hondenschool, een gehoorzaamheidscursus.
    Voor de rest surf ik vaak rond, beluister ik muziek (vaak pop) en chat ik graag met mensen.
    Ook zoek ik iemand waarbij ik soms mijn hart kan luchten en iemand die ik kan vertrouwen (ook al is het via internet).
    Je kan ook bij mij altijd je hart luchten.

    Nou, je moet niet dezelfde intresses hebben, maar een mailmaatje zou leuk zijn! (lol)

    Vertel hier wat over jezelf als je intresse hebt :)

    Edit: Ik HP ook vaak en ben nu een beetje nieuw op Quizlet. Ook doe ik eigenlijk niks van sport momenteel.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 19:15 ]


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Hey!
    Mijn mailvriendin reageert ook niet meer =(
    Nou uhm, Ik ben Desiree, maar iedereen - zelf mijn oma en leraren- noemen me Daisy.
    Ik ben 15 jaar, Kom uit het regenachtige Nederland *HUMOOOR HET REGENT NU*
    Mijn intresses zijn jongens. Nee oke grapje. Ik houd van Polyvore en Quizletten haha, Verder zoek ik ook vaak muziek en bands op enzo.
    Verder zijn me sports Dansen en Kickboksen en Lachen en Eten. Ik houd van koekjes, serieus.
    Mijn hond is drie maanden geleden overleden, nu heb ik 3 goudvissen. Ze zijn heel leuk hoor, eentje heeft er een naam en dat is 'swaggerfish 030'.
    Ik ben fan van Justin Bieber, wat sommige mensen niet verwachten bij me omdat ik ook graag 3 doors down, Makebelieve, The fray enzovoorts luister.
    Ik denk dat ik wel genoeg heb verteld hahah, dus als je mailmaatjes *STOM WOORD HAHA* wilt worden, stuur een PB !


    You glow differently when you're actually happy.

    Ik wil wel:)
    Ik ben Femke, ik ben 15 jaar en woon in een dorp in Flevoland(Nederland) iOp zaterdag werk ik bij de slager en ik doe het VMBO derde jaar. Ik heb een hond genaamd Tejo(kruising tussen Jack Russell en Tackel) en een kat genaamd James(langharig kwaadaardig lief ding) Ik ben fan van Harry Potter en de band Union J. Nogwel keer dingen, maar dat boeit niet:') dat ben ik dus.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nou laat ik dan ook maar wat schrijven (lol)

    Ik ben Tamara, ik ben 17 jaar en ik woon samen met mijn ouders in Apeldoorn. Ik zit momenteel in 5VWO op het Veluws College Walterbosch. Ik heb een bijbaantje in het ziekenhuis voor op de zaterdagen. Dit houdt in dat ik mensen eten en drinken langs moet brengen en ik moet schoonmaken. Ik vind dit erg leuk en wil later ook graag iets in het ziekenhuis gaan doen. Ik heb ruim 8 jaar lang bij manege Koopman in Oosterhuizen gereden. Ik ben daar dit jaar gestopt omdat ik toen mijn eigen paard kreeg. Verder heb ik ook een hond, 4 katten en 2 cavia's. Naast paardrijden vind ik het leuk om te lezen, film te kijken(horror), tekenen & schrijven.


    When people see good, they expect good. I don't want to live up to anyone's expectations.

    Kom ik hier zo heel laat aan >_>.

    Ik ben Brookelle, zeg maar gewoon Brooke of Brook. Ik ben net een half jaar zeventien, maar mijn innerlijk is nogal kinderachtig en als je het op mijn gedrag zou schatten, ben ik net vier. Oorspronkelijk is mijn vader Amerikaans, en mijn moeder Nederlands. Aangezien mijn vader zijn gezin twee jaar geleden in de steek liet voor zijn vriendin, woon ik nu met mijn broertjes en zusjes bij mijn moeder. Ik heb een speciale toneelopleiding en ben van plan om iets met dramaleraar te worden. Aan sport doe ik aan Ierse Dans, kickboksen, fitness, ik heb op jazz-ballet gezeten en op boogschieten maar ik heb totaal geen richtingsgevoel dus ben ik er maar van af gegaan omdat ik te gevaarlijk was. Ook ben ik erg muzikaal qua instrumenten, om van zingen bak ik niks van. Acht jaar heb ik in East Harlem, New York gewoond en spreek thuis Engels omdat mijn broertjes en zusjes geen Nederlands kunnen. Op dit moment loop ik stage bij een musicalcursus voor kinderen, en werk ik bij een bakker. Popmuziek vind ik erg mooi, alhoewel rock toch echt mooier is. Daarom ben ik ook erg fan van Three Days Grace, Green Day, P!nk, maar ook erg van The Fray en boybands zoals One Direction. Geen zorgen, ik fangirl niet 24/7. Als huisdieren heb ik twee honden, twee katten, twee hamsters, èèn vis [de ander heb ik per ongeluk vermoord doormiddel van te veel voer in de kom te laten vallen. Maar de vis die nog leeft heb ik vernoemd naar mijn hamster die ik ook per ongeluk vermoord heb, Dokter Noedels], èèn baardagaam en ik ben van plan om weer tamme ratten te kopen. Het enige beetje belangrijke wat je nog over mij moet weten is dat ik lesbisch ben, en voor de rest ben ik wel klaar zo.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 23:55 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."