• Sinds gister lig ik al in bed omdat dat van de dokter moet. Volgens de dokter moet ik aan bedrust doen, omdat ik de laatste tijd heel moe ben. Ik moet vanmiddag naar ziekenhuis voor bloedprikkeno.O Maar nu vraag ik me, wat doen jullie om te ontspannen?? Mijn ma vind dat ik mijn laptop aan de kant moet leggen maar daar heb ik geen zin in..

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    haha jawel man
    je gaat dan vet band B]
    Daarna helemaal kapot en moe. Beter kan niet

    haha jawel man
    je gaat dan vet band B]
    Daarna helemaal kapot en moe. Beter kan niet

    Lieverd, kapot en moe ben ik al dat hoeft er neit meer bij,.. Nee ik luisster lekker naar ontspannende muziek.. niet naar een stelletje schreeuwende mensen,[/Vathet niet beledigend op]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lezen,[<3] films, RUSTIGE maar mooie muziek luisteren [<333], Slapen xD., Fantaseren.


    Sweet dreams will come true.

    Lezen,[<3] films, RUSTIGE maar mooie muziek luisteren [<333], Slapen xD., Fantaseren.

    Slapen,... Moet dat nog wel lukken,, Fantaseren dat ga ik maar eens doen.xD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Weetje waarom je Romantische films moet kijken?=D Ik haat ze ! Val je toch lekker in slaap ;P of lees een saai,dik,lelijk,oud boek ;P [ aanbevolen ]


    Pictures fade away, but memories are forever

    Weetje waarom je Romantische films moet kijken?=D Ik haat ze ! Val je toch lekker in slaap ;P of lees een saai,dik,lelijk,oud boek ;P [ aanbevolen ]

    Laat ik nou net niet zo'n boek hebben..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Kijk in je moeders kast,Mijn moeder heeft er iig genoeg xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Mijn ma leest nooit,.en als ze leest zijn het van die flutromanetjes.x'D Ik kan natuurlijk ook hier een quiz van 380 delen gaan maken.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.