In de 16e eeuw was de jacht op heksen optimaal. Het duurde niet lang of ook de tovenaars werden ontdekt, en beiden werden verjaagd door de gewone bevolking. Zowel veel burgers als magiërs stierven bij dicht gevecht, maar om de vrede te bewaren hebben velen zich gevestigd in wat nu nog steeds "Wicked Valley" wordt genoemd.
In de loop der jaren verhuisden er steeds meer wezens naar deze vallei, waardoor het nu niet alleen maar heksen en tovenaars bevat. Door de magie is deze vallei voor normale mensen onvindbaar, waardoor er enkel geruchten in hun wereld gaan. De wezens kunnen er echter wel uit, maar de magiërs (de regering van Wicked Valley) zijn het hier niet altijd mee eens. Zo zijn andere wezens er weer niet zeker van dat de magiërs de regering moet vormen, waardoor er weleens een conflict onstaat.
Wicked Valley bezit een aardig groot dorp, met alles wat nodig is. De magiërs wonen in de rijkste buurt, voor de rest leven de soorten in wijken bij elkaar. Dit vooral omdat in deze wijken ook de winkels en dergelijke zitten die bij deze soort aansluiten.
In de vallei is nog een groot meer, een bos en verschillende weilandjes. Hier staan ook koeien, geiten en een enkel paard.
Wezens:
- Magiërs (heksen/tovenaar)
- Zeemeerminen
- Vampiers
- Weerwolven
- Demons
- Feeën/elfen
- Nymfen
- Gevallen engelen
- Ontsterfelijken
- Geesten
Nymfen zijn ondergedeeld in hydriaden (waternymf), oreaden (bergnymf), dryaden (bosnymf) en de anthousa (bloemennymf).
Regels:
- Geen dubbel FC's
- Maximaal drie kruizingen (nog 1 beschikbaar, moet een jongen zijn)
- 16+ mag
- Schrijf enkel voor je eigen personage's
- Jongens en meisjes graag verdeeld houden
- Probeer nieuwe personage's erbij te betrekken
- Niet aan de lopende hand freezen met één en hetzelfde persoon
- Ideeën voor complotten en dergelijke zijn altijd welkom, bespreek dit
- Huisdieren zijn toegestaan
- Leeftijden zijn onbeperkbaar, maar zet wel de 'lichamelijke' leeftijd erbij
- Naamveranderingen doorgeven
- Als iemand zich later inschrijft met dezelfde FC als jij meldt dit bij diegene en zonodig bij mij
- Er komen niet meer dan tien beschikbare personages, gewoon omdat ik het niet te groot wil laten worden. Klinkt vreemd, dat snap ik, maar omdat ik niet bijzonder veel tijd heb wil ik het niet verwaarlozen
Naam:
Leeftijd:
Geslacht:
Wezen:
Innerlijk:
Uiterlijk:
FC:
Extra:
Als je personage iets anders krijgt, bijv. een nieuw huisdier, een (nieuwe) baan, een litteken of wat dan ook, pas de omschrijving dan aan.
Mannen:
1. Aiden Tristan Bennett- Gevallen engel - Naturawolf
2. Gereserveerd - Weerwolf - xJules001
3.
4.
5.
Vrouwen:
1. Elizabeth Chryse Marvella - Olores (zeemeermin/vampier) - Voltaire
2. Charlène Mary Lachesis - Nymf (dryade) - Voltaire
3. Celia Laia Castillo - Fee - LexLover
4. Jade Skyler Unicera - Magiër/gevallen engel - HurtedHeart
5. Gereserveerd - Zeemeermin - Fantine