• Ik vind deze schoenen echt geweldig, ik kan helaas geen bevestiging vinden in mijn binnenste sociale cirkel van mensen die ze ook geweldig vinden. :(
    https://www.sacha.nl/shop/herenschoenen/laarzen/blauwe-lederen-schoenen-met-engelse-vlag/2x9635
    Maar toen kwam ik erachter dat ik nog een zwaar verwaarloosd Quizlet had dus dacht ik; laat ik het ze daar 's vragen wat ze van deze schoenen vinden.
    Dus... Zijn er nog meningen? Negatief mag ook.


    Why don't you put your beautiful lips upon my posterior and kiss it repeatedly.

    Het ligt eraan welke style je hebt. Als het erbij past, waarom niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom moet je een bevestiging hebben van anderen dat ze 'geweldig' zijn? Ik vind zoveel kleren leuk wat de meeste meiden het afschuwelijk vinden.Gewoon dragen wat je leuk vindt :Y)
    Ikzelf vind de schoenen niet mooi, maar die schoenen zijn gewoon niet mijn smaak. Ben meer van de simpele schoenen. Gewoon 1 kleur en geen printjes

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 20:30 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik haat al die vlaggenprints. Maar ik snap niet helemaal waarom je zoveel bevestiging nodig hebt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind het echt vreselijk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scabbia schreef:
    Waarom moet je een bevestiging hebben van anderen dat ze 'geweldig' zijn? Ik vind zoveel kleren leuk wat de meeste meiden het afschuwelijk vinden.Gewoon dragen wat je leuk vindt :Y)
    Ikzelf vind de schoenen niet mooi, maar die schoenen zijn gewoon niet mijn smaak. Ben meer van de simpele schoenen. Gewoon 1 kleur en geen printjes

    Ik heb ook meestal schijt aan wat anderen van me denken hoor. Alleen ik wou mijn horizon 's wat uitbreiden en een gelijkgestemde is altijd leuk (Y)


    Why don't you put your beautiful lips upon my posterior and kiss it repeatedly.

    Ik vind die supergaaf, alleen vind ij het 'patroon' erop, die blokjes of zo, niet zo mooi. Daarbij eb ik het liefste veters in mijn schoenen, zonder veters vind ik het niet zo mooi, maar voor de rest vind ik die schoen echt gaaf (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vind ze wel leuk, maar je moet ze kunnen combineren. c:


    Save me from myself.

    Jandewasbeer schreef:
    (...)
    Ik heb ook meestal schijt aan wat anderen van me denken hoor. Alleen ik wou mijn horizon 's wat uitbreiden en een gelijkgestemde is altijd leuk (Y)

    Je wou je horizon uitbreiden? :'D


    ars moriendi

    Die schoenen zie ik zo een gast die ik ken dragen, maar hee, hij draagt ook cowboylaarzen naar school. Ik vind ze wel gaaf. Denk ik.


    i put the fun in funeral

    Scabbia schreef:
    Waarom moet je een bevestiging hebben van anderen dat ze 'geweldig' zijn? Ik vind zoveel kleren leuk wat de meeste meiden het afschuwelijk vinden.Gewoon dragen wat je leuk vindt :Y)
    Ikzelf vind de schoenen niet mooi, maar die schoenen zijn gewoon niet mijn smaak. Ben meer van de simpele schoenen. Gewoon 1 kleur en geen printjes


    Bad decisions make good stories.

    Ze kunnen wel leuk zijn.
    Ik wil ze niet lelijk noemen maar het is mijn smaak niet.
    maar als je ze leuk vind zou ik het zeker doen.
    je hebt ze toch niet voor de rest vanb je leven.
    nouwja ik niet. Dus een jaartje of 1/2/3 kan gerust.
    je loopt er niet voorgek mee.
    dus als je ze leuk vind.

    zeker doen !(Y)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik zou ze nooit dragen, maar als jij ze mooi vindt. :p


    Take me to wonderland