• Hee,

    Weet iemand misschien een site waar ik The Hunger Games kan downloaden. Ik heb liever niets van Torrent enzo, aangezien mijn computer dan heel traag gaat doen...
    Oh en voor de mensen die misschien gaan zeggen dat ik de film ook op internet kan kijken: ik heb beelden van de film nodig voor een filmpje wat ik voor school ga maken.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Als je geen torrents wil, zou ik eerlijk gezegd zo niks weten.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 21:28 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Volgens mij moet je voor zulke programma's betalen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Klik

    Je kan er films op kijken, maar vaak staat er een link om te downloaden bij de video.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 21:29 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als je beelden nodig hebt van de film kun je toch ook de scenes opzoeken van youtube en ze van youtube halen?


    quidquid excusatio prandium pro

    DarrenCriss schreef:
    Hee,

    Weet iemand misschien een site waar ik The Hunger Games kan downloaden. Ik heb liever niets van Torrent enzo, aangezien mijn computer dan heel traag gaat doen...
    Oh en voor de mensen die misschien gaan zeggen dat ik de film ook op internet kan kijken: ik heb beelden van de film nodig voor een filmpje wat ik voor school ga maken.(:


    Download gewoon torrents, het enige dat traag zou kunnen werken door een torrent program is je internetverbinding (in welke geval je down- en upload times moet limiteren) Op het moment dat je computer traag gaat lopen dan klopt er echt iets niet.

    Pas naar de volgende stap als de stap ervoor klaar is. Ondertussen niets anders doen met je computer terwijl hij bezig is.
    1) Download Ccleaner -> Tabblad Cleaner -> starten
    -> Tabblad Register -> starten
    2) Start -> bureau accessoires -> systeemwerkset -> Schijfopruiming
    3) Start -> bureau accessoires -> systeemwerkset -> Schijfdefragmentatie
    Ik herhaal: Niets doen met je computer terwijl je deze stappen doorloopt, doe dit allemaal achter elkaar voor het beste resultaat.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Parachutes schreef:
    Als je geen torrents wil, zou ik eerlijk gezegd zo niks weten.


    To love is to destroy.