• Ik had geen tijd om hem te posten gister, maar ik stond aan de keukentafel en mijn moeder vertelde iets wat ze op Facebook had gelezen en ik vond het echt een geweldig idee.

    Ik heb normaal nooit iets met sience fiction of iets in die richting maar vond mijn brein op dat moment wel effe geniaal. Ik heb gene tijd gehad om een fatsoenlijke samenvatting te typen dus ik typ het nu eventjes uit de hand, want anders vergeet ik het weer en DAT MAG NIET mmkay.

    Maart 2013
    Het overbrengen van gedachtes van rat naar rat is gelukt. Al zijn deze ratten duizenden kilometers van elkaar verwijderd, geheime wetenschappers die werken voor de overheid hebben dit voor elkaar kunnen krijgen. Als rat A aan cijfers denkt en rat B aan letters, kunnen ze met alle gemak nu rat B ook aan cijfers kunnen laten denken.

    September 2019
    De gedachtes van apen en varkens kunnen vanaf nu ook gecontroleerd en overgebracht worden zonder enige bijwerkingen.

    Februari 2027
    Chaos heerst in Wilroy, het voormalige London. De regering... wacht, welke regering? Overvallen, moorden, verkrachtingen, alles gebeurd midden op straat zonder dat iemand het zegt. Nog nooit hebben mensen zo gesmeekt om gezag.

    Oktober 2033
    En dat was wat ze kregen. Technieken zijn vernieuwd en met een druk op de knop wordt men gehersenspoeld zonder dat ze het weten. De totale bevolking van Wilroy is veranderd in een stel hersenloze werkers die alleen maar geld afgeven aan de overheid. Ze zijn nog maar in staat om 18% van hun hersenfunctie zelf te gebruiken. Maar ook hiervoor zijn ze bang. Alles wat ze denken wordt gehoord en doorgegeven aan de grote bazen aan de top van de voedselketen. Er is geen ontkomen aan, of toch wel?

    En nu is het dus het idee dat ik een jongen of meisje er tegenin wil laten gaan etc bladiebla teehee enzo.


    Yay or nay?
    If yay,
    Romantiek gebruiken/weglaten?
    Jongen/meisje?

    If nay,
    Why? :D

    Vond het een beetje Hunger Games-ish


    tya

    Yay or nay? Yay!
    If yay, romantiek gebruiken/weglaten? Het zou het verhaal wel interessant kunnen maken, maar zou het niet als hoofdplot nemen.
    Jongen/meisje? Ik ken weinig van dit soort verhalen met jongens, dus dat zou ik wel leuk vinden.

    En ik vond het meer Starters-achtig :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Yay or nay? Yay!
    If yay, romantiek gebruiken/weglaten? Het zou het verhaal wel interessant kunnen maken, maar zou het niet als hoofdplot nemen.
    Jongen/meisje? Ik ken weinig van dit soort verhalen met jongens, dus dat zou ik wel leuk vinden.

    En ik vond het meer Starters-achtig :]


    Can't control my second personality

    Yay or nay? YAY! I love science fiction!
    Romantiek gebruiken/weglaten? Kan, maar zoals Spotgaai al zei, ik zou het niet als hoofdplot nemen.
    Jongen/meisje? Misschien kan je beide doen? Maar mijn voorkeur gaat meer uit naar een jongen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Spotgaai schreef:
    Yay or nay? Yay!
    If yay, romantiek gebruiken/weglaten? Het zou het verhaal wel interessant kunnen maken, maar zou het niet als hoofdplot nemen.
    Jongen/meisje? Ik ken weinig van dit soort verhalen met jongens, dus dat zou ik wel leuk vinden.

    En ik vond het meer Starters-achtig :]


    Dit precies =3
    Wil je me waarschuwen??

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 18:56 ]


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Ah, waarschuw mij ook! :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yay or nay? Yay (:
    If yay,
    Romantiek gebruiken/weglaten? Romantiek is leuk, maar alleen als het niet te klef en niet teveel is.
    Jongen/meisje? Ik neig altijd meer naar een meisje, maar een jongen is ook goed.

    Wil je me waarschuwen als je begint?


    Take risks and conquer your fears.

    Ik zal jullie waarschuwen, al zeg ik het nu wel alvast, ik zal weinig tijd hebben om te schrijven ivm aankomende examens en andere schoolrelated shit, mijn kunst project & a social life mwihi.

    & Nee klef en veel zal het sowieso niet worden, en als hoofdplot al helemaal niet. Maar het leek me ook wel leuk voor erbij, idd.


    tya

    YAAAAAAAAAY!!!!
    enne, wil je me ook waarschuwen?


    I'm not crazy, I'm an airplane

    Haha natuurlijk ^^


    tya

    Spotgaai schreef:
    Yay or nay? Yay!
    If yay, romantiek gebruiken/weglaten? Het zou het verhaal wel interessant kunnen maken, maar zou het niet als hoofdplot nemen.
    Jongen/meisje? Ik ken weinig van dit soort verhalen met jongens, dus dat zou ik wel leuk vinden.

    En ik vond het meer Starters-achtig :]


    Starters?


    tya

    Yay! Me likes! (: Ik zou er niet teveel romantiek in stoppen, zoals hier al wordt gezegd, maar een beetje liefde kan nooit kwaad. En ik zou een jongen als hoofdpersoon het leukste vinden.
    Wil je me waarschuwen? ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yay or nay? Yay
    If yay,
    Romantiek gebruiken/weglaten? Gebuiken (:
    Jongen/meisje? Meisje

    Klinkt best wel leuk ! Ben benieuwd (:


    The first step is the hardest.

    Doet me trouwens ook een beetje denken aan The Host


    The first step is the hardest.

    Yay or nay? Yay! :)
    Romantiek gebruiken/weglaten? Gebruiken! Sowieso! Niet als verhaalbasis, maar een paar pikante stukjes maken dat het verhaal ook nog over iets anders gaat dan wetenschap.
    Jongen/meisje? Jongen. Of toch als hoofdpersonage en dan eventueel een meisje dat met hem samenwerkt?
    Supergoed idee, trouwens!

    Ah leuk idee!! Romantiek erin vibd ik altijd leuk. Ik vind het altijd fijner als het uit een meisje is geschreven. Als je mij ook wil waarschuwen :D


    I still think of the guitar bible.