• Wat als een paar ouders van drie 16 jarige jongens ineens bedenken dat die jongens eindelijk maar eens een vriendin moeten zoeken? Wat als ze negen 16 jarige meisjes uitnodigen om samen met de jongens voor een tijdje in een huis te gaan zitten? Zal het plan van de ouders slagen en vind elke jongen een meisje of gaat het helemaal mis? Zullen er nieuwe vriendschappen ontstaan of zal iedereen elkaar gewoon vervelend gaan vinden of erger zelfs, haten? Aan het einde is het wel de bedoeling dat de jongens een keuze maken tussen de meisjes, maar willen de meisjes dan nog wel? Of vinden de meisjes de jongens helemaal niet leuk meer? De keuze ligt bij jullie ;)


    Huisregels
    Iedereen is aanwezig bij het avond eten van 6.00 tot 7.00
    Voor de rest van de dag staat er een buffet met eten waar je van mag eten wanneer je maar wilt
    Elke vrijdag avond is er een feestje van 8.00 tot later
    Iedereen mag na 11.30 niet meer naar buiten
    Elke dinsdag ochtend kunnen de mensen uit het huis naar de stad
    Contact met de rest van de wereld kan allen met brieven die verstuurd worden vanuit de stad waar je ze dinsdagochtend heen kan brengen
    Op elke kamer hangt een belletje waar je aan kan trekken voor je bediendes

    Rollen:
    Jongens -
    -James Julian Mathers BigFatLiar
    -Damian Nathaniël Wright ShatterMe
    -Murno Parker Hunter Seaver


    Meisjes
    -Melody Sarah McNeckle BigFatLiar
    -Leah Isabella McGeorge pebble
    -Ness Allison Candler nessje
    -Cat Summers xJules001
    -Alicia Amanda Duncan Nyan
    -Rae Jade Parker HurtedHeart
    -Amy Destiny Anderson Nyan
    -Chiara Bella Love DamnBieber
    -Gereseveerd door Depay


    Invullijstje:

    Naam:
    Karakter:
    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders?
    Uiterlijk (foto en tekst):
    Bijzonderheden:
    Hobby's:
    Op wat voor soort jongens/meisjes je valt:

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 21:49 ]


    Dont say why me, say try me

    Naam: Amy Destiny Anderson (Bijnaam : Ames )
    Karakter: Amy is een socaal en actief meisje. Ze kan niet stilzitten en praat soms veel te veel.
    Ze houd ook erg van feestjes en vrienden maken ,het enige nadeel is wel dat ze soms niet nadenkt als ze iets zegt. Soms kan ze ook erg sarcastisch en droog overkomen ,maar ze maakt er vaak gewoon een grapje van. Ook kan ze soms heel jaloers over komen en ze is slecht in liegen.(rest in rpg)

    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders?
    Een beetje ,ze ziet het vooral zitten om nieuwe mensen te leren kennen ,maar om een vriendje te zoeken vind ze wat minder.
    Uiterlijk (foto en tekst):


    Amy heeft plat bruinkleurig haar ,ze heeft lichtblauwe ogen en lichte sproetjes rond haar neus. Amy ga je niet vaak zien met make up op ,misschien een klein beetje mascara maar dat is alles. Haar kledingstijl is eerder casual en los.
    Bijzonderheden:
    Ze heeft een lichte vorm van ADHD.
    Wil graag met zoveel mogelijk mensen bevriend zijn ,behalve mode popjes.
    Ze is niet rap bang van dingen.
    Ze houd van zoetigheid ,zoals cupcakes en snoep
    Ze houd erg veel van lachen.
    Amy houd heel erg veel van speciaale soorten dieren ,zelf heeft ze ook een Gekko en een papegaai thuis.
    Hobby's:
    Volleyballen ,basketball en hardlopen.
    Ze kan goed bakken
    Ze houd van dieren
    Ze houd van griezelfilms en horrorboeken zoals de series van ‘kippenvel’
    Ze houd van verschillende soorten muziek ,maar haar favourieten blijft dupstep en remixen
    Op wat voor soort jongens je valt: Amy houd vooral van jongen om wie ze zijn,niet om hoe ze eruit zien.
    Hij moet haar nieuwe dingen laten zien en haar vooral ook blij maken.


    Ik ga haar later verder afwerken ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Cat Summers
    Karakter: Cat is een vrolijk en oprecht meisje. Ze is altijd optimistisch. Wel vind ze het redelijk moeilijk om mensen te ontmoeten en leren kennen.

    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders?
    Ze heeft zichzelf niet opgegeven. Haar beste vriendin heeft dat voor haar gedaan. Ze vond dat Cat veel te vaak thuis zat en wilde dat ze eens wat nieuwe mensen zou ontmoeten. Cat zelf heeft er gemengde gevoelens over. Aan de ene kant vindt ze het doodeng maar aan de andere kant is ze altijd in voor een nieuw ‘avontuur’.

    Uiterlijk (foto en tekst):
    Cat heeft een schattig en onschuldig uiterlijk. Ze heeft mooie grote bruine ogen en ook bruin haar. Verder draagt ze altijd een ring om haar wijsvinger die ze van haar overleden oma heeft geërfd.



    Bijzonderheden: Cat is doof. Dit is ze op haar 12de geworden door een ongeluk. Ondertussen kan ze er redelijk mee om gaan. Ze heeft goed leren liplezen maar vind het fijner om gebarentaal te gebruiken. Haar beste vriendin en haar ouders hebben dit geleerd om goed met Cat te kunnen communiceren.
    Ook heet Cat eigenlijk Catarina maar dit vond ze veel te tuttig klinken.

    Hobby's:
    Sporten. Waaronder Judo en Boksen haar favorieten sporten zijn. Verder vind ze het leuk om een stuk te gaan hardlopen.
    Shoppen. Net zoals bijna elk meisje vind Cat shoppen geweldig. Vooral met haar beste vriendin lelijke kleding passen vind ze hilarisch.
    Piano spelen. Dit doet ze echter niet meer sinds dat ze doof is.
    Kitesurfen. Cat woont in een huisje dicht bij het strand samen met haar ouders. Sinds haar 8ste doet ze aan kitesurfen. Dit doet ze bijna iedere dag.


    Op wat voor soort jongens/meisjes je valt: Ze zoekt een lieve jongen die haar accepteert zoals ze is. Het uiterlijk doet er voor Cat niet echt toe.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 0:18 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Ik denk als alle vrouwen zijn ingevuld. (;


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Ik wil een meisje vul hem zo in:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam:Chiara Bella Love
    Karakter:
    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders?
    Uiterlijk (foto en tekst):


    Bijzonderheden:ze heeft van nature bruin haar maar verft haar haar regelmatig.
    Hobby's:Zingen, dansen en acteren. Daar is ze dan ook goed in.
    Op wat voor soort jongens/meisjes je valt:

    Derest vul ik morgen uitgebreider en anders vul ik het in.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 16:30 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    nog 1 meisje :) wie o wie?


    Dont say why me, say try me

    Ik wil beginnen :0 komaan nog maar 1 persoo !!!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wil het laatste meisje wel


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    mooi vul je hem ajb zo snel mogelijk in?


    Dont say why me, say try me

    Jeeej! We kunnen bijna beginnen :D


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Naam: Melanie Kiara Mancini
    Karakter: Melanie is een mooi, vrolijk en sociaal meisje. Ze maakt snel vrienden en zal voor hen ook door het vuur gaan. Melanie vertrouwt snel mensen, en is een beetje naïef. Ze ziet altijd overal het beste in, en zelfs in de slechtste mensen kan ze nog een goed puntje vinden. Hierdoor heeft ze ook wel een vrienden groepje met verkeerde mensen. Jongens met een crimineel verleden en meisjes die geen feest of gevecht uit de weg gaan. Melanie is ook wel zo'n meisje. Met drugs en drank is ze niet onbekend, meestal deed ze het niet uit vrije wil maar alleen om erbij te horen. Feesten vind ze wel leuk, en het liefste gaat ze elk weekend wel een keer uit. Op school is ze nooit de beste geweest, meestal was ze te druk bezig met vrienden en feesten. Haar reputatie op school vind ze belangrijk, en ze hoort daardoor ook zeker bij het populaire groepje, waar iedereen bij wil horen. Diep van binnen weet ze dat ze niet zo is, en heeft ze ook zeker wel een zachte kant. Een zachte kant die mensen wil helpen, en het beste voor iedereen wil. Iets compleet anders als de harde kant die ze op school en op straat laat zien, maar ach, alles voor een goede reputatie. Melanie is wel een meisje wat snel jaloers word, wat van haar is, is van haar, en dat zal ook zo blijven als dat aan haar ligt.
    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders?: Melanie heeft er wel zin in, ze verwacht geen echte liefde te vinden en doet dit meer voor de lol.
    Uiterlijk (foto en tekst):



    Jasmine Villegas
    Melanie is een mooi licht getint meisje van 1.70 meter. Ze is tevreden met haar cup C en lange benen. Ze heeft lange zwarte haren en donker bruine ogen.
    Bijzonderheden: -
    Hobby's: Melanie houdt van fitnessen en boksen.
    Op wat voor soort jongens/meisjes je valt: Melanie valt vooral op jongens die er mooi uitzien, maar haar toch wel accepteren zoals ze is. Iemand waar ze lol mee kan hebben, maar waar ze op zijn tijd wel serieus mee kan praten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    over min of meer 30 minuten open ik het nieuwe topic!


    Dont say why me, say try me

    Ik post waarschijnlijk morgen pas aangezien ik er nu van af moet en ik geen fatsoenlijke stukjes kan poste via mijn ipod. (;


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    le topic!!!!!!!!


    Dont say why me, say try me