• Ja jongens, hier is hij dan; het bikkel topic

    Het topic waar alleen de besten van de besten zich mogen schuilhouden... Het topic dat slechts 2 uurtjes per dag open is... Het topic waar je alleen in kan posten door een combinatie van een hoop doorzettingsvermogen en het nodig hebben van weinig slaap... Het is slechts voor enkelen weggelegd. En daarom heb een ingenieus idee bedacht om die paar personen die hier na 3 uur nog komen te belonen!

    Het werkt zo. Ben je na 3 uur nog wakker? Post dan in dit hippe topic om daar punten voor te krijgen! Elke dag dat jij hier tussen 3 en 5 uur post krijg je een punt. En diegene die de meeste punten heeft, mag zich oprecht de bikkelkoning(-in) noemen. En zeg nou zelf; wie wil dat nou niet? Dus doe allemaal je best, en vergaar die bikkelpunten!

    Niet in dit topic posten op andere tijdstippen!
    Post maar 1 bericht per avond!


    Dont say why me, say try me

    Het is kwart voor 7, ik vind mezelf een keiharde bikkel!


    No growth of the heart is ever a waste

    Uh, ik denk niet echt dat dit gaat werken, de meeste Q'ers gaan gewoon naar werk/school overdag en hebben dus geen zin en/of tijd om nog tot minstens 3.00u wakker te blijven.


    Bad decisions make good stories.

    Ja, dat is erg bevorderlijk voor de nachtrust. Als je mensen van hun hard nodige slaap wilt weghouden, moet je vooral zo'n topic openen (cat)
    Het is ook nog eens niet 'bikkel' om dan wakker te zijn. Eerder onverantwoordelijk en dom. Tenzij het weekend is of men slaapproblemen heeft.
    En ik denk niet dat veel mensen naar die regels gaan luisteren. Kijk naar mij en de twee boven me (wat zijn we toch badasses).

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 10:27 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Het is dat ik vakantie heb, en om half 2 wakker was. Maar op een doordeweekse dag, met school, ga ik echt niet tot 3 uur wakker blijven hoor.(cat)

    'F the rules' lijkt de algemene opvatting te zijn. Hoe dan ook geef ik dit topic weinig kans van slagen.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik heb er een melding van gemaakt bij de mods, aangezien het een topic is om mensen aan te sporen om niet te slapen. Ik geef het topic niet veel kans van slagen - wat voorgangens ook al hebben gezegd - aangezien je (hoop ik) genoeg mensen heb hier die bij hun gezond verstand zijn, maar dit geeft me hetzelfde gevoel als wanneer mensen anderen tot pro-anna proberen aan te sporen, en tja, je hebt er altijd mensen bij die gevoelig zijn voor zulke dingen.

    Een gezellig praatttopic voor de nachtbrakers onder ons vind ik een erg leuk initiatief, maar hier spoor je mensen aan en doe je ze aanmoedigen om dus zoveel mogelijk nachten op te blijven. En tja, dat keur ik niet goed want ik weet wat voor ellende je krijgt als je begint te denken van 'ah een nachtje overslaan, kan geen kwaad. Een 2de nachtje ook niet, ik slaap dat morgen wel op de dag bij.' En zo kom je op 3 nachten, op 4 nachten en wordt heel je dag- en nachtritme verstoord. Je krijgt zowel fysiek als mentaal problemen.
    Nu, iedereen slaat wel eens een nachtje over en dat kan ook geen kwaad, en de ene heeft zijn slaap meer nodig dan een ander, maar in mijn ogen is dit toch even iets anders.

    Het lijkt misschien allemaal onschuldig, maar ik vind persoonlijk dat er meer kwaad in schuil dan wat anders, en het is daarom ook dat ik het gemeld heb. Gewoon voor de zekerheid, aangezien je nu eenmaal erg gevoelige mensjes hebt die het 'leuk' lijken om mee te doen.
    Misschien dat ik voor veel mensen nu ook wel overdrijf, i don't know, maar ik weet wat 'onschuldige' wedstrijden kan geven bij mensen die er gevoelig voor zijn en tja, laat mij dan maar heerlijk overdreven overkomen hier ^_^

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 10:48 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Persoonlijk vind ik dit wel wat te ver doorschieten.

    Ten eerste als er mensen zijn die zo beïnvloedbaar zijn dan horen ze geen internet connectie te hebben laat staan dat ze in dit topic horen te posten, om nog maar te zwijgen over hoe werkelijk stupide je moet zijn (in welk geval DNA al een overbodige luxe is)

    Het idee heeft gigantische gaten, ja, maar dat betekent niet meteen dat het een gevaar voor de volksgezondheid is noch dat het mensen spontaan aanzet tot kwijlen achter hun computer. Afgezien daarvan ben je al gelimiteerd tot één bericht per avond dus volgens het doel van het topic heeft langer opblijven toch geen zin.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik sluit dit topic vanwege deze reden die de mods gezamelijk besloten hebben:
    We vinden het niet zo fijn, dat hier een wedstrijd van gemaakt wordt. Sommigen van ons, gaan dan voor dit ene topic, speciaal langer opblijven. Wetende dat de meesten van ons nog gewoon op school zitten, is dat een slechte houding. We willen dit gedrag alles behalve aanmoedigen en hebben daarom besloten om dit te verbieden. Het topic mag nog gewoon opnieuw gemaakt worden, maar dan zonder wedstrijd.


    Let the Night embrace you