• [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 18:27 ]


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

    Frodo schreef:
    (...)

    Damnit..


    Je gaat m toch niet kennen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Je gaat m toch niet kennen :')


    Ik kan zijn profiel toch eens inspecteren, kijken of hij goed genoeg voor je is (;


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

    IK WIL HET OOK WETEN. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Er staat amper iets op zn profiel, dus veel succes :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Er staat amper iets op zn profiel, dus veel succes :'D


    Bedankt. Geef zijn naam maar :Y)


    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

    IK WEET WIE HET IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morissette schreef:
    IK WEET WIE HET IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS.
    WIE?!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Morissette schreef:
    IK WEET WIE HET IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS.


    HOEZO? :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    HOEZO? :'D


    JE PAGEVIEWS BEKIJKEN. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morissette schreef:
    (...)

    JE PAGEVIEWS BEKIJKEN. ^^


    FUCK YOU :'D
    We praatten in pb, dus je vindt niks :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    FUCK YOU :'D
    We praatten in pb, dus je vindt niks :Y)


    JAWEL. IN ZIJN GB. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    NA 6 DAGEN IS DIT TOPIC BIJNA VOL. YAAAAY.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morissette schreef:
    (...)

    JAWEL. IN ZIJN GB. ^^
    Idd:Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    SARAH, JE LEEFT.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sarah mag een nieuw topic maken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)