• (Zoals ik het in mijn hoofd zeg, zeg ik deze mini-alinea heel snel omdat dit zo'n vage intro is van het hele punt van dit topic)
    Vandaag was, ook al is het pas half 1, al best een kutdag, ziek ruzie met m'n moeder omdat ziek zijn niet acceptabel is, ach weet ik het. Ik zit inieder geval hier prima op mijn kamer :3 Dus ik begon na te denken, wat kan ik doen om deze dag leuk te maken? Antwoord, niets, accepteren. Achja, prima. En zoals het brein blijkbaar werkt van het één aan het ander denken dacht ik opeens aan alle stomme dingen die m'n vrienden en ik hebben gedaan en werd ik spontaan vrolijk.
    Daarom het topic, beschrijf je vriendengroep. Je kunt er meerdere hebben, maar gewoon waar je de meeste lol mee hebt, die je het vaakst ziet, wat voor stomme acties hebben jullie uitgevoerd, doe er iets leuks mee c:

    Voel je vrij om het onderstaande stuk over te slaan en gewoon je beschrijving te posten want het is best een lang verhaal nu ik het zo achteraf zie xd
    Nou, ik zal eens lief beginnen (aangezien ik erg positief spreek over deze mensen en omdat al hun ouders zeer erg mega onorigineel zijn, nee echt ik ben de enige met een enigszins vage naam)

    In vakanties gaan we altijd logeerpartij'tjes houden (en ja dat is KEILEUK c: ) meestal spelen we Slenderman of Amnesia en kijken we Pewdiepie. De laatste keer was vorige week woensdag (carnavalsvakantie) dat was de dag na carnaval en hielden we bij mij een aftercarnavals-party, Ellen was er btw ook bij(Ellen van Q ja, die komt ook weleens met ons meedoen met onze eventjes) en ikke. Het was ook keileuk, toen iedereen moe begon te worden zijn Laura en ik met de dekens gaan spelen en koprollen gaan maken met de dekens over de uitgeklapte bank en noemde we onszelf drugsrupsen (we verstonden elkaar verkeerd en toen kwam er drugsrups uit). Toen zijn we maar even buiten gaan rennen en gillen en doen want daarbinnen werden ze gek van ons, komen we terug lag iedereen lief te slapen en hielden ze zelfs een plekje voor ons over <3
    We houden ook feestdagen wel eens samen, we hebben samen surprise bij Kevin gedaan en Oud&Nieuw vierden we bij mij, we hebben afgelopen zomer in Toms tuin gekampeerd en ik ben in slaap gevallen bij Maus in de tuin op een krap bankje toen we bij hem gingen logeren. We hebben ook een hele familie theorie, ik zou niet weten waar ik zonder ze zou zijn c:
    Ik ken ze pas sinds december 2011, net iets meer als een jaar maar het voelt echt als familie ik heb nog nooit zulke goede vrienden gehad buiten Quizlet en de vrienden die ik had raakte ik steeds kwijt, op de basisschool lieten ze me vallen, in de 1e leerde ik een meisje kennen uit de 2e waar ik altijd bij ging zitten met haar en de jongens, maar nadat zij naar Utrecht verhuisde voelde het alsof ik haar plek in pikte iedere keer als ik bij de jongens ging zitten dus daar heb ik het contact ook me verbroken na de 1e. In de tweede zat ik heel even bij meisjes die ik nog kende van de basisschool, maar ik irriteerde me zo aan hun, dat ik besloot pauze te houden bij de garderobe in m'n eentje met m'n mobiel mensen van Quizlet smsen, en toen leerde ik hun kennen. Mathijs kende ik eigenlijk al we waren een beetje bevriend op de basisschool, we kenden elkaar al 10 jaar maar spraken na de basisschool niet meer, Tom zat bij één van die irritante meisjes in de klas en ik keek 'm al redelijk vaak aan als ik met hun mee naar de les liep, ik wist z'n naam zelfs al en m'n ex en ik zaten elkaar steeds te stalken op school terwijl we elkaar niet kende. Als ik nou niet zo verlegen was kende ik hen al vanaf de eerste. Maar ik zou niet weten waar ik zonder ze was, ze hebben me geleerd mezelf te zijn en dat ik geen roze meisjeskleding aanhoef en kleurrijk hoef te zijn om aardig gevonden te worden c: En m'n haar niet oranje hoef te verven... En geen halve kilo foundation... Anyway datdus c:


    Hoe ziet jullie vriendengroep er uit/wat maken jullie mee/wat hebben ze jullie geleerd? :3

    *Mensen moeten niet zo zeuren over mensen in hokjes proppen tenzij het op een negatieve manier gaat. Als hokjes proppen niet bestond moest ik om m'n punt duidelijk te maken een uitgebreide beschrijving gaan geven van hoe ze er per persoon uitzien, nee daar zit iemand op te wachten :'D

    Edit; *zielig stemmetje* Jongens ik ben ziek en ik verveel me ik hoopte op een paar leuke verhaaltjes want er zijn zo weinig topics met lange verhaaltjes behalve rpgs en daar houd ik niet zo van en en en.... Meeeh, niemand een leuk verhaaltje? :c BIjvoorbeeld van wij gingen keertje naar het bos en toen vond henk een steen en gooide die naar piet en jantje sloeg henk omdat 'ie niet lief was en toen gingen we de steen offeren aan de bosgoden. Daar doelde ik een beetje op...

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 20:31 ]


    Let it come and let it be

    Ugh, ik heb veel te veel vrienden om dat allemaal te gaan beschrijven.(joehoe)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 14:24 ]


    everything, in time

    Ik heb meerdere vriendengroepen om het zo te zeggen, van werk, mijn oude school, mijn huidige school..
    En in mn oude school was het meer n beetje een grote groep waar iedereen in en uit liep maar op mn huidige school zijn t allemaal van die onderlinge groepjes, en iedereen gaat wel met elkaar enzo maarja. :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn vriendengroepje is een bij elkaar geraapt zooitje. Jongensachtige meiden, meisjesachtige meisjes en we hebben allemaal verschillende interesses en hobbies, maar dat zorgt ervoor dat we wel altijd wat te praten hebben.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb een heel gezellige vriendengroep. Af en toe is het een kippenhok, en zijn we allemaal heel lastig, maar meestal gaat het goed. We zitten bijna allemaal in 6 Vwo, maar wel in verschillende klassen, en zitten gezellig elke pauze bij elkaar. Iedereen is wel heel verschillend, maar dat is eigenlijk juist wel leuk.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mijn vrienden zijn allemaal heel verschillend en lijken totaal niet op elkaar. Sommige zijn buitenstaanders terwijl anderen weer best populair zijn. En het zijn allemaal verschillende culturen: Nederlands, Turks, Indonesisch, Chinees en Pools. Er zijn écht altijd discussies, vooral doordat sommige heel gelovig zijn en dat gaat niet altijd goed met atheïsten. Maar het is wel altijd heel gezellig (:


    Take risks and conquer your fears.

    Edit; *zielig stemmetje* Jongens ik ben ziek en ik verveel me ik hoopte op een paar leuke verhaaltjes want er zijn zo weinig topics met lange verhaaltjes behalve rpgs en daar houd ik niet zo van en en en.... Meeeh, niemand een leuk verhaaltje? :c


    Let it come and let it be

    He, mijn naam komt erin voor 8D Nu voel ik me speciaal.
    Ik heb twee vriendengroepen, eigenlijk anderhalf omdat ik de ene niet zo vaak zie omdat ik van school veranderd ben, dus ik zet hier de andere wel neer.

    Mijn vriendengroep bestaat uit mensen die allemaal zijn blijven zitten, en omdat de vierde klas in een ander gebouw is zijn deze mensen bij elkaar gaan zitten. Ik zit er omdat ik niemand kende c;

    Jesse: De enige die ik een beetje kende voordat ik hier naar school ging. Omdat ik niemand had ging ik bij hem staan, waar ik de rest leerde kennen. Jesse is eh, apart. Hij wil niet toegeven dat hij emo is terwijl dat overduidelijk wel zo is. Hij is heel lief en leuk en aardig en heel zorgzaam en hij is er altijd voor andere mensen.
    Dylan: Klein. Heel klein, hij probeert een beetje stoer te doen maar dat werkt niet, omdat hij zo klein is c:
    Tobias: Tobias is onbeschrijfbaar. Tobias is eh, Tobias.
    Sascha: Ze is wel aardig maar kan soms nogal irritant zijn, ze wil heel graag aandacht. Is alleen leuk als je met haar alleen bent.
    Maaike: Een wannabe-emo die stiekem naar One Direction luistert. Ze is wel aardig maar ze probeert te hard om te veranderen, omdat ze Jesse leuk vind/vond.
    Emily: Ik ben er nog steeds niet achter of ze me nu mag of niet. Ze maakt zich altijd zorgen om anderen, is klein en heel druk maar wel lief -af en toe-. Ze slaat wel veel.
    Carine: Ze is wel aardig maar ik ken haar nog niet zo heel goed. Vaak hebben we het over random rare dingen.
    Annabelle: Ze is echt heel aardig, maar.. Ik bespaar de details.


    "(Ellen van Q ja, die komt ook weleens met ons meedoen met onze eventjes)"
    Dat ben ik yay.

    Me: de stuiterbal verlegen en droog x3 (ja ik gebruik dat word ook) gevoelig...
    Fab: droog spring konijn gek lollig lief gevoelig... gewoon mijn dubbel! likes gangsters and graffiti <3 me loving graffiti too van wie zou de dat hebben :D
    Kwinten: vriendje van Fabjuh dabjuh x3 droge bewegingen aardig mello aardig kwetst je soms :S

    Mensen die soms gewoon meedoen beetje droog doen:

    Luca: always happy lief slim verlegen en best schattig :P
    Zeb: gewoon 2 woorden altijd melig!
    Essie: aardig en grappig!


    Yoww =3

    Mja, ik heb verschillende vriendengroepen denk ik zo.


    Bad decisions make good stories.

    Devourer schreef:
    Ik heb niet echt een vriendengroep, maar wel een stel losse vrienden.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Devourer schreef:
    Ik heb niet echt een vriendengroep, maar wel een stel losse vrienden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Niet perse een groep, en ook niet allemaal hetzelfde type persoon. Ik heb vrienden van mijn oude school, van het jaartje mbo dat ik deed, op de school waar ik nu zit, van mijn werk, en van uitgaan.


    Alleen maar tranen van geluk

    Niet perse een groep, en ook niet allemaal hetzelfde type persoon. Ik heb vrienden van mijn oude school, van het jaartje mbo dat ik deed, op de school waar ik nu zit, van mijn werk, en van uitgaan, en natuurlijk van internet!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb een vriendengroep nog van de middelbare school in het dorp, maar daar ben ik steeds minder vaak bij omdat ik op kamers zit in Utrecht en daar nu ook mijn leven en vrienden heb. Verder een hele rits losse mensen en een vriendje. Heb niet zo'n zin iedereen zo uitgebreid te gaan analyseren hier, lol.


    ars moriendi

    De mensen met wie ik omga zijn... divers :Y).


    No growth of the heart is ever a waste