Daar stond ik dan. Ik was terug. Maar het was zo anders. Ik ook, ik was meeveranderd met Dinzaria. Hoe kon het ook anders. Maar waren deze ruïnes echt alles wat er van was overgebleven? Ik zag de draken over de afgebrokkelde brokken steen klimmen, vuurspuwend naar elkaar. Ik kneep mijn ogen dicht. Dit kon niet waar zijn. Een traan verliet mijn ooghoek, maar deze veegde ik ruw weg. Zo kon het niet eindigen. Ik moest ze vinden. En tot dan moest ik in leven blijven. Maar waar, in heel Dinzaria, kon ik de vier machten vinden? Alleen met hulp van de elementen kon ik dit herstellen. Maar in mijn eentje zou ik ze niet kunnen vinden. 'Hallo?' riep ik. Het bleef stil, en ik zette voorzichtige stappen. Ik wilde dit later onderzoeken, niet nu. Er thuis onderzoek naar doen. Dus ik drukte op de steen in de armband, en deze lichtte op. Maar dat was alles wat er gebeurde. Ik zat vast.
Dinzaria was ooit een prachtige mythische wereld, waar verschillende mensen uit de echte wereld heen gingen om hun zorgen te vergeten. Maar nadat de toegang voor een lange tijd geblokkeerd was, konden ze eindelijk terug. En alles was verwoest. En in plaats van dat ze niet meer van de echte wereld naar Dinzaria kunnen, is het nu andersom. Ze kunnen niet meer terug naar hun eigen wereld en zitten vast in Dinzaria. Hier worden ze elfen genoemd, de menselijke wezens met de puntoren en vleugels. Allemaal hebben ze een eigen kracht, en door deze te bundelen zullen ze de machten van Dinzaria kunnen vinden en het herstellen.
De Elfen van Dinzaria (max 10, 5 jongens en 5 meisjes):
- Sia Dawn Justice || Sicam
- Amare Fay Hill || Besar
- Aurora Elizabeth Brights || DreamWishes
- Alicia Jade Mountains || xVitae
- Rosalie Zoey Diamond || Lucerna
- Sam Michael Sparrow || Libera
- Cyan Draco Orylis || Nyan
- Melian Hager || Vegangirl
- Cesare Nion || WritingGirl
- Alwyn Jonathan Herondale || Graymark
Er wonen nu 3 van de 10 mensen vast in Dinzaria. Dit is het maximaal, dus vanaf nu komen ze alleen nog maar uit de echte wereld.
Alle rollen zijn nu bezet. Er kan geen rol meer bijgemaakt worden.
Regels
× Minimaal 5 regels volschrijven.
× Ik wil graag redelijk ervaren RPGers
× Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
× Geen One-liners
× Alleen je eigen personage besturen.
× OOC tussen [] {} ()
× Alleen ruzie's IC
× Ben ik iets vergeten, zeg het dan.
Het begin:
- De mensen uit de echte wereld komen er achter dat ze eindelijk weer naar Dinzaria kunnen.
- De Elfen uit Dinzaria mogen elkaar zoeken en/of mensen tegenkomen die terug in Dinzaria zijn.
Rollentopic
[ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:57 ]
These rings that I'm breaking are making you a personal debt.