• Titel zegt het al, hoe krijg je het voor elkaar? Ik heb echt al van alles geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar.
    Weet iemand hoe het moet? Want altijd als ik een foto doe wordt 'ie klein en gifs doen het gewoonweg niet...


    I solemny swear I'm up to no good.

    Upload je ze van je computer of zet je een link naar de foto op internet? Foto's worden sowieso kleiner als je ze vanaf je computer upload namelijk. Als je ze eerst upload naar internet (met TinyPic bijvoorbeeld) en dan de URL kopiëerd krijg je de foto groter.
    Hoe het zit met gif's weet ik niet, want die gebruik ik nooit.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Upload je ze van je computer of zet je een link naar de foto op internet? Foto's worden sowieso kleiner als je ze vanaf je computer upload namelijk. Als je ze eerst upload naar internet (met TinyPic bijvoorbeeld) en dan de URL kopiëerd krijg je de foto groter.
    Hoe het zit met gif's weet ik niet, want die gebruik ik nooit.

    Vanaf de computer, eerst zette ik ze in photobucket, maar toen was mijn album te vaak bekeken of iets dergelijks waardoor je de foto's niet meer kon zien. Kon ik al die foto's gaan vervangen... ;x


    I solemny swear I'm up to no good.

    In plaats van vanaf je computer, moet je hem uploaden via tinypic.com. Die link zet je dan niet in het vakje van: Staat al op internet, maar in de beschrijving van je hoofdstuk tussen [ img][/img]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 15:26 ]


    Your make-up is terrible