• JA boos ja.. koop ik 2 kilo mosselen zijn ze allemaal vies en rot grrrr. terug naar de winkel gegaan mevrouw dat kan niet hij was vacuum verpakt. ik zou ze te lang in mn koelkast hebben liggen -.- vanochtend om 10 uur gekocht grrrrrr. iemand nog ideeen voor het eten vanavond? want ik wil niet weer de patatpan aan zetten.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Lol, patatpan. Lasagne, spaghetti, pizza?


    The odds are néver in our favor.

    Heb je geen bonnetje dan?
    Ik zou iets makkelijks kiezen. Rijst met satésaus, of zo.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Je hoeft hem niet zelf aan te zetten, je kan ook naar de frietzaak lopen.

    Ik hou ernstig veel van pasta met spinazie en zalm.


    I believe in yesterday.

    Dan had je het bonnetje moeten bewaren. 8D


    Your make-up is terrible

    Madonna schreef:
    Heb je geen bonnetje dan?
    Ik zou iets makkelijks kiezen. Rijst met satésaus, of zo.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Michonne schreef:
    Dan had je het bonnetje moeten bewaren. 8D
    bewaar jij elk bonnetje van elke boodschap? ik niet dan word ik helemaal gek van de bonnetjes en buiten dat ben ik helemaal pro-natuur dus vind ik bonnetjes van de supermarkt zonde van de boom.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Essentials schreef:
    Je hoeft hem niet zelf aan te zetten, je kan ook naar de frietzaak lopen.

    Ik hou ernstig veel van pasta met spinazie en zalm.
    ik wil gewoon niet ongezond xD maar pasta met spinazi en zalm is lekker roomsausje erbij klaaar!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)bewaar jij elk bonnetje van elke boodschap? ik niet dan word ik helemaal gek van de bonnetjes en buiten dat ben ik helemaal pro-natuur dus vind ik bonnetjes van de supermarkt zonde van de boom.


    Dan moet je ook niet boos worden op de supermarkt.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Dan moet je ook niet boos worden op de supermarkt.
    oke ik zal het je anders uitleggen, ik woon boven de supermarkt ze weten wie ik ben het meisje dat mij voor de 2e keer hielp hielp me ook smorgens bij het afrekenen ;) maar bas van de heijden is danook Kwalitatief Uitermate Teleurstellen.

    ik vind dat ik wel het recht heb om boos te zijn op de supermarkt gezien ik daar levensmiddelen koop die dus goed moeten zijn, nog een puntje ik had de verpakking bij me die heftig meurd met een houdbaarheids datum tot eind deze week.
    maar goed dat had ik misschien even hier neer moeten zetten.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Tja, da's wel lullig. Ik zou lekker naar de snackbar gaan (;


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    Tja, da's wel lullig. Ik zou lekker naar de snackbar gaan (;

    Same. Of gewoon een pizza.


    Chaos is a ladder.

    Als ze niet de frituurpan aan wil doen, dan lijkt mij dat ze sowieso geen vette hap wil, dus ook geen snackbar (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    fireflower schreef:
    (...)oke ik zal het je anders uitleggen, ik woon boven de supermarkt ze weten wie ik ben het meisje dat mij voor de 2e keer hielp hielp me ook smorgens bij het afrekenen ;) maar bas van de heijden is danook Kwalitatief Uitermate Teleurstellen.

    ik vind dat ik wel het recht heb om boos te zijn op de supermarkt gezien ik daar levensmiddelen koop die dus goed moeten zijn, nog een puntje ik had de verpakking bij me die heftig meurd met een houdbaarheids datum tot eind deze week.
    maar goed dat had ik misschien even hier neer moeten zetten.


    Als je de kwaliteit van de supermarkt slecht vindt, waarom ga je er dan heen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gamgee schreef:
    (...)

    Als je de kwaliteit van de supermarkt slecht vindt, waarom ga je er dan heen?
    omdat ik er boven woon en met lichamelijke klachten zit =) en helaas de kerstman mijn boodschappen niet wil doen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Of jij je bonnetje nou aanneemt of niet, die boom is toch al gekapt. :Y)


    -