• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [haah idd maar hij is wel super awesome. niall in bad=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'Dan zat ik hier alleen maar te skypen, bellen of sms'en. Maar ik durf te wedden dat ik en Daniëlle toch al snel uit elkaar zouden gaan vanwege haar werk en mijn werk' zuchtte ik. 'Ik heb geen idee hoe jou relatie met Eddie was, dus daar kan ik niks over zeggen' glimlachte ik en ik dacht even na. Ergens was ik wel blij dat het allemaal zo was gegaan. Ik zou Eddie echt niet de dood toe wensen, ik vind het nog steeds verschrikkelijk voor Mackenzie. Maar als het niet zo was gelopen dan zouden ik en Mackenzie nooit bij elkaar gekomen zijn. 'Je hoeft niet op te houden. Het zijn normale vragen' zei ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hij is echt heel leuk, leuker dan Kiss You ^^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en glimlachte weer. ''Dat snap ik ja, maar ik had de laatste tijd veel ruzie met hem en ik had al het gevoel dat we uit elkaar groeiden.'' zei ik. ''Toch ben ik blij dat het wel zo is gegaan, nou.. Ach - je snapt me heus wel.'' zuchtte ik. Ik tilde mezelf wat op en ging wat hoger zitten, zo zat ik wat beter. Zwijgend begon ik een plukje haar van Liam om mijn vinger te krullen en grijnsde even breed. Ik lag nu met mijn kin op zijn borst en glimlachte breed. Het was gewoon een fijn momentje


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik keek scheel omhoog toe hoe Mackenzie mijn haar rond haar vinger krulde. Het was weer aangegroeid, wat wel fijn was. 'Vind je het erg dat ik niet met lepels eet?' vroeg ik aan haar, terwijl ik naar de lucht keek. Nog altijd was er geen wolkje te zien. Voor Mackenzie zou ik met lepels eten, als zij het zou willen zou ik het zeker doen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schudde lachend mijn hoofd en schudde van nee. ''Iedereen heeft wel zijn angst, ik heb een angst dat ik mensen kwijtraak, dierbaren.'' zei ik. ''En ook nog wel meer angsten..'' zei ik en grinnikte even kort. ''Oké, nu wil ik dat jullie - jullie tour nu hadden, dan kon ik tenminste meereizen en niet met zo'n mega buik over vijf maanden..'' zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik wil je niet achterlaten als wij op tour gaan' mompelde ik. Ik glimlachte en boog mijn hoofd wat voorover zodat ik Mackenzie aan kon kijken. 'Ik hoop dat hij of zij jou ogen heeft' vertelde ik en ik keek naar Mackenzie's prachtige, blauwe ogen. 'Wanneer is trouwens de eerste echo? Over één of twee weken, niet?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Demi Lovato

    Niall lijkt te schrikken maar speelt wel door. Hij stopt met zingen en al zingend loop ik de kamer in en ga naast hem op het krukje achter de piano zitten. Zodra het nummer is afgelopen kijk ik even naar de toetsen en glimlach dan naar hem. 'Ik wist niet dat je ook piano speelde.' Zeg ik zacht. 'Ik dacht alleen gitaar' Verduidelijk ik mezelf.

    [Ik ga naar Ierse Dans. Om acht uur ben ik terug (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.
    Ik glimlach even door haar mooie warme stem en ze komt naast me zitten. Ze kijkt naar de piano en glimlacht naar me "ik wist niet dat je ook piano speelde" zegt ze zacht. "ik dacht alleen gitaar" zegt ze.Ik schud mijn hoofd "Ik heb piano mezelf aangeleerd maar het is niet super. Ik kan ook een beetje drummen" ik haal mijn schouders op alsof het niets is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte kort en zuchtte. ''Dat weet ik Liam, maar denk je dat het wel handig is? Het is niet dat ik niet mee wil op tour, maar als - áls de baby eerder komt en jij dan een concert aan het geven ben..'' zuchtte ik. Het was echt gecompliceerd, we moesten alles nog doen en voorbereiden als ik ook bereid was om mee op tour te gaan. Maar stel van niet en dat Liam aan de andere kant van de wereld is en de baby komt, oké ik moet er niet over nadenken. ''Over een week toch?'' mompelde ik wat afwezig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Demi Lovato

    "Ik heb piano mezelf aangeleerd maar het is niet super. Ik kan ook een beetje drummen" Ik glimlach. 'Je bent goed voor iemand die het zichzelf moest aanleren.' Zeg ik en leg op mijn beurt mijn vingers op de piano. 'Ik ben bezig met een nieuw liedje dit is een deel van het refrein.' Ik schraap mijn keel. 'I'm a lightweight better be careful what you say, With every word I'm blown away you're in control of my heart '

    Niall Horan.
    Ik bloos even door haar compliment en schuif een stukje op zodat ze er beter bijkan.
    Ze legde haar vingers op de piano en begint te zingen. "wauw" fluister ik als ik na de paar zinnen.
    Ik glimlach "dat gaat een mooi nummer worden." complimenteer ik haar. Ze kon echt mooi zingen.
    Ik staar even voor me uit en denk aan Greg en mijn ouders. Ik zag ze zo weinig, en ik wmiste ze


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    "wauw" Fluisterd hij als ik stop. Hij glimlacht naar me. "dat gaat een mooi nummer worden." Ik bloos zacht. 'Dankje dat betekend veel voor me als je dat zegt.' Ik haal een hand door mijn haar en kijk schuin naar hem. Hij had mooie ogen en als hij lachte ging zijn neus op een schattige manier een beetje omhoog. Was hij de jongen van one direction die een crush op mij had? Ik weet het niet... En wat was er waar van..

    Niall Horan.
    Ik glimlach even en houd net op tijd mijn opmerking binnen.Dat kon ik toch niet zo gaan zegegn, dan knapte ze gelijk op me af en kwam ze erachter dat ik op haar verliefd was, nee ik moest iets beters verzinnen. Ik voelde haar blik op me branden en werd rood. Waarom leek ik nu niet meer op mijn broer, hij bloosde bijna nooit. De meeste vonden het schattig, nou ik vond het hatelijk. Ik zucht zacht, ik kon nooit gewoon naar mijn ouders en broer. Zoiezo waren er fans op het vliegveld, ik houd van ze maar ze moesten me ook rust gunnen als ik drie dagen vrij had en een keer naar mijn ouders en Greg kon. Ik was altijd al moederskind geweest maar ook iemand die beste vrienden met zijn broer was. Ik bijt op mijn lip, ik mistte ze echt verschrikkelijk. Tranen blonken in mijn ogen, het was een onderwerp die ik altijd al vermeden had. De jongens dachten dat het al minder was, maar nee het was alleen maar erger. Ik at mijn verdriet gewoon weg, misschien niet de beste middel maar als ik er niet dik van werd was het goed toch? In het begin ging het nog wel, elke vrijdag xFactor, later een paar weken in het huis daar. Maar toen we eenmaal doorbraken kwamen de tours door US. In het begin was Liam er heel veel voor me, maar het werd kinderachtig, ik stelde me aan. Gek genoeg leek Liam het niet door te hebben dat ik daarover loog. Liam en ik waren het best bevriend met elkaar van de groep. Het had me ekeer op keer verbaasd dat Liam het niet door had.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 20:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan