• Heee x
    Ik ben de laatste tijd nogal inspiratieloos .. en het irriteert me echt omdat ik net bezig ben met een nieuw verhaal.
    Iemand tips ?
    Of wat doen jullie zodat je inspiratie krijgt.
    xx


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Misschien heb iets aan dit topic?

    Ik luister meestal muziek, kijk naar buiten, ga een boek lezen of probeer toch iets te schrijven, meestal dan met pen en papier, want een computerscherm werkt juist tegen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Je kan stories van andere mensen gaan lezen, wandelen, muziek luisteren, tv kijken etc.


    26 - 02 - '16

    Ga epic music luisteren :)
    Bij mij werkt dat. Al, gewoon luisteren en je laten meevoeren met de muziek. Misschien krijg je daarvan nuttige ideeën.


    Stenenlikker

    Zoals al is gezegd; luister muziek!


    Bad decisions make good stories.

    Ik ga altijd een uur wandelen, doet me goed beetje nadenken. Douchen helpt ook om een of andere reden en muziek ook, succes


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Een tip die ik ooit in een ander topic had gegeven, één die voor mij echt heel goed werkt:

    Ik heb ooit van iemand een tip gehad door gewoon een heel slecht iets op te schrijven, als voorbeeld dit:

    Een meisje liep door de straat. De straat was donker. Het meisje was bang.

    :'D zoiets, en dan muziek op zetten. Het klinkt heel cliché, maar als je dan muziek luistert en de zin probeert te verbeteren, zul je zien dat je er veel meer uit kan halen en kan omzetten tot een groter stuk tekst. (denk aan 150-200 woorden, misschien wel meer).
    En dan begin je gewoon in kleine stukjes, bijvoorbeeld:

    Een meisje met donkerblond haar, dat glanst in het zwakke licht van de maan, liep door een donkere, verlaten straat. Het meisje was bang; ze wist dat ze niet alleen was, ondanks dat er niemand te zien was.

    En zo ga je door.
    Een paar liedjes;
    1
    2
    3

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 12:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''