Hoi!
Okey ik heb dus heel erg dun haar en dat is op zich geen probleem, maar sinds kort heb ik last van extreme uitval!
Het begon eerst alleen toen het nat was (ik ben gewend om mijn haar in -of na de douche te borstelen omdat de klitten er dan beter uit gaan). Dus laats borstelde ik mijn haar en ik kijk in mijn borstel en hele plukken haar zitten er in en op de grond licht er ook verschrikkelijk veel. Natuurlijk schrik ik me rot en als de volgende dag het weer gebeurt besluit ik van shampo te veranderen enzo. Het leek me al vreemd dat het daar aan lag want ik gebruik deze artikelen al jaren en helaas het helpt niks.
Eerder had ik er geen last van als het droog was dus ik dacht nou dan borstel ik het alleen als het droog is. Maar nu heb ik dan ook heel veel uitval!
Verder altijd als mijn haar door elkaar is dan buig ik voorover haal mijn handen er door heen zwiep het naar achter en klaar, alleen de laatste keren blijven er veel haren aan mijn handen zitten en ook door gewoon voorover te buigen vallen er diverse haren uit.
kan iemand me helpen als dit zo daar gaat ben ik binnen 1 maand kaal!
even als het helpt:
bruin haar tot ong 5 cm onder mijn schouders ondzettend dun en weinig en vrij levendig...
Dont say why me, say try me