Het is weer zover.
Ik moet weer naar de kapper.
Mijn haar komt nu tot ongeveer 6 cm onder mijn schouders, het is dus halflang. Ik heb het een tijdje gespaard omdat ik het lang wilde, maar begin nu toch weer te twijfelen.
Mijn vader loopt te zeiken dat hij mijn lange haren overal vind en ik kan hem geen ongelijk geven en mijn moeder zegt dat ze mijn haar korter leuk vond, omdat het lange haar me "lijzig" maakt. Ik had een lange bob, tot iets boven mijn schouders. Het stond me echt goed, maar het is gewoon niet handig. Ik hockey, en werk sinds kort als vakkenvuller. Mijn haar is heel donkerbuin en krult een klein beetje, en ik heb géén idee wat ik moet doen. Ook zegt mama dat ieder meisje lang haar heeft en dat we allemaal ''een gezicht" zijn. Ik snap wat ze bedoeld, maargoed. Ik ben echt gehecht aan mijn lange haren, om het even bijeen te graaien en er een knot of staart van te maken.
Wat denken jullie? Lang haar houden, of toch maar gaan voor een frisse, iets meer uitdagende bob. Als je wil weten hoe iik eruit zie (gezichtsvorm) dan moet je maar even naar mijn fotoalbum gaan (: Ik waardeer jullie mening heel erg.
[ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 18:35 ]
Miep